پرسون پیگیر چطور؟ چگونه؟ چرا؟ تمامی رویدادها و رخداد ها... | این رسانه سعی دارد: امانتداری صدیق، مستقل و بی‌طرف،منتقدی منصف، بصیر و بی‌غرض، پرسشگری جریان‌ساز با مهارت سوال پرسیدن باشد.

مهمترین اخبار

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست، گفت:نیاز به فضاهای مناسبی برای شادی دختران و سپری کردن اوقات فراغتشان داریم.
رئیس جمهور توسعه روابط با قاره آفریقا را از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی در تعامل با کشورهای آفریقایی منافع متقابل ملت ایران و ملت‌های آفریقایی را دنبال می‌کند، بر ضرورت تسریع در ایجاد سازوکارهای تقویت روابط ایران و بورکینافاسو از جمله فعال‌سازی کمیسیون مشترک دو کشور تاکید کرد.
مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی وضعیت نظارت بر شهریه، ساعت کار و بیمه معلمان را شرح داد.
براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شاهد ورود موج بارشی جدیدی خواهیم بود که نقاط نیمه غربی کشور را پوشش می‌دهد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کنترل حریف انبار کارتن شهرری خبر داد و گفت: آتش در یکی از انبارها کاملا خاموش و انبار دیگر نیز در حال اطفا است و از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد.
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور

تیم محرم نویدکیا باخت نمی دهد

تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست پیکان در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.
کشتی فرنگی جام تختی

نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد

دیدارهای فینال پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی عصر امروز در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد
چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
سه عضو گروه ۷ امروز پنجشنبه اعلام کردند در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی در روز ۱۳ آوریل تحریم‌های جدیدی علیه اتباع و شرکت‌های ایرانی اعلام کردند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو در چیتگر خبر داد و گفت: از خودروی متهمان تعدادی لوازم مسروقه کشف شد.