کرمانشاه

مهمترین اخبار

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه در وهله نخست خدمت رسانی به مردم مهمترین جشن در اعیاد پیش رو است، عنوان کرد: هیچ اداره و دستگاه دولتی حق تعطیلی و عدم ارائه خدمات به بهانه برگزاری جشن را نخواهد داشت.
فرماندار کرمانشاه گفت: هرکدام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه می‌تواند یک ستاد مرکزی و همچنین ستادهای فرعی در هرکدام از مناطق هشتگانه شهرداری، بخش‌ها و یا روستاها داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت ۹۹ درصدی بیمارستان در حال ساخت سرطان کرمانشاه، گفت: به محض تحویل پروژه، کار نصب تجهیزات آغاز شده و پروژه ظرف دو ماه آماده بهره برداری می شود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اعلام جذب ۸۶۰ میلیارد ریال از تسهیلات خط ۱۱ مکانیزاسیون، گفت: متقاضیان دریافت این تسهیلات می توانند جهت تشکیل پرونده به مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها مراجعه کنند.
رییس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اعلام هشدار سطح زرد، گفت: موج اول از سامانه‌ای بارشی از عصر امروز دوشنبه تا بعدازظهر چهارشنبه، جو منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
در ثلاث باباجانی؛

ویران شدن تپه باستانی «میر»

تپه باستانی میر و قلعه‌ اش برای میرآبادی‌ها مثل شناسنامه می ماند اما در حال ویران شدن است.
معاون استانداری کرمانشاه به در پیش بودن انتخابات اسفند اشاره کرد و گفت:  طبق دستور استاندار پاره ای از اقدامات همچون زیبا سازی فضای شهری که قرار است برای ایام نوروز انجام شود را باید به قبل از انتخابات موکول کرد تا فضای شهرها در آستانه انتخابات متحول شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: باید هنرستان های غیرانتفاعی را در کنار کارخانجات و واحدهای تولیدی استان تاسیس کنیم تا دانش آموزان پس از گذراندن دروس مربوطه، جذب بازار کار شوند.
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

انقلاب اسلامی همه امور را از دست مستبدان گرفت

امام جمعه کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی همه امور را از دست قلدران، مستبدان و اربابان بین‌المللی آن‌ها گرفت و تعیین سرنوشت را به عهده خود مردم گذاشت