پرسون پیگیر چطور؟ چگونه؟ چرا؟ تمامی رویدادها و رخداد ها... | این رسانه سعی دارد: امانتداری صدیق، مستقل و بی‌طرف،منتقدی منصف، بصیر و بی‌غرض، پرسشگری جریان‌ساز با مهارت سوال پرسیدن باشد.

مهمترین اخبار

اولین مناظره شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه (۲۸ خرداد ماه) در ساختمان شیشه‌ای سازمان صداوسیما در حالی برگزار می‌شود که بر اساس آنچه وعده داده شده، با تفاوت‌هایی در محتوا و نحوه اجرا و همچنین زمان پخش، نسبت به دوره‌های قبل همراه خواهد بود.
دانشمندان به تازگی دریافته‌اند که ۲۰۰ میلیون سال طول کشیده است تا اکسیژن به بخشی دائمی از جو زمین تبدیل شود و در نیمه اول تشکیل زمین، جو و اقیانوس‌های آن تا حد زیادی فاقد این عنصر بوده‌اند.
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بر اساس این مصوبات، معلمانی که در ارزیابی اولیه موفق به کسب رتبه نشدند، می‌توانند مجدد مورد ارزیابی قرار گرفته و رتبه استحقاقی را دریافت کنند.
دادستان کل کشور با تأکید بر اینکه قانون باید سرلوحه سخنان، رفتار و اعمال نامزدها و هواداران آنان باشد، گفت: لازمه یک رقابت سالم انتخاباتی، پایبندی نامزدها و حامیان آنان به اجرای قانون، با محوریت پاسداری از ارزش‌های اسلامی - انقلابی برای حفظ وحدت ملی و در نهایت سربلندی کشور است.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر خم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست رئیس قوه قضائیه برای عفو، تخفیف و تبدیل مجازات دو هزار و ۶۵۴ نفر از محکومان محاکم موافقت کردند.
غذا بخش مهمی از میراث فرهنگی ملموس و ناملموس هر ملت است که با گذشت زمان و متناسب با جغرافیای هر منطقه شکل گرفته است. اصولا غذاهای بومی و محلی هر منطقه یکی از شاخصه‌های اصلی فرهنگ و جزو میراث معنوی آن منطقه محسوب می‌شوند.