پرسون پیگیر چطور؟ چگونه؟ چرا؟ تمامی رویدادها و رخداد ها... | این رسانه سعی دارد: امانتداری صدیق، مستقل و بی‌طرف،منتقدی منصف، بصیر و بی‌غرض، پرسشگری جریان‌ساز با مهارت سوال پرسیدن باشد.

مهمترین اخبار

خلیل الحیه از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی درحال فرسایش و فروپاشی است، تاکید کرد که گسترش جنگ به لبنان ممکن است به طور کامل به کابینه اشغالگر و پروژه صهیونیسم پایان دهد.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در هفدهمین گزارش خود در اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت (۲۰۱۵) و برجام با بیان اینکه آمریکا تحریم ها را از سال ۲۰۱۸ تاکنون تعلیق یا رفع نکرده و همچنین معافیت‌های نفتی را تمدید نکرده است، گفت: من مجدداً از اعضای این توافق و آمریکا می خواهم که همه راه های موجود برای گفتگو و همکاری را دنبال کنند.

سفر چهار روزه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به ۲ کشور آسیایی خشم ایالات متحده را برانگیخت و با تقویت و تعمیق روابط با پیونگ‌یانگ و هانوی موجب رعب و وحشت غرب شد و ظاهرا به همین دلیل، در تحقق اهداف خود عملکرد «موفقیت‌آمیزی» داشته است.

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

سرپرست وزارت امور خارجه تصریح کرد: برگزاری نشست وزرای مجمع گفتگوی همکاری آسیا در این مقطع، نمایانگر عزم ایران در استفاده از همه فرصت‌ها برای تقویت چندجانبه‌گرایی، همکاری و همگرایی در آسیا است.

یادگیری نحوه استحمام موءثر می‌تواند به صرفه جویی در مصرف آب، کاهش هزینه‌های انرژی و جلوگیری از خشکی بیش از حد پوست به ویژه در فصل تابستان که گرما بیداد می‌کند و تعریق زیاد می‌شود، کمک کند. متخصصان پوست استفاده از آب ولرم را برای حمایت از پوست و موی سالم توصیه کرده‌اند.