اصفهان

شهردار اصفهان گفت: سازمان زیباسازی به جای انجام کارهای موقت که طی یک بازه زمانی کوتاه و موقت در شهر اجرا شده و سپس به ضایعات تبدیل می‌شوند، به سمت ایجاد آثاری حرکت کند که هم امضا داشته و هم ماندگار باشد که برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی نیز از جنس همان کارهای ماندگار است.
عضو شورای جهانی صنایع دستی یونسکو با بیان اینکه نساجی سنتی کاشان منحصر به فرد است، گفت: به عنوان عضوی از ارزیاب‌های جهانی صنایع دستی یونسکو‌ وقتی می‌خواستیم به کاشان بیاییم با خود گفتیم چگونه این شهر را تخمین بزنیم تا بتوان به عنوان شهر جهانی درباره آن تصمیم‌گیری کرد، چون این یک پیشنهاد جدیدی بود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: آمار فوتی‌ها در منطقه کاشان نشان می‌دهد که علت اصلی مرگ‌ها در منطقه کاشان ناشی از بیماری کرونر قلب بوده و ۳۰ درصد کل مرگ‌ها را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: عملیات برف روبی , پاک‌سازی و تخلیه معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های ۱۵۰ روستای غرب این استان در پی بارش های اخیر ، در حال انجام است و تلاش برای بازگشایی راه ۹ روستای شهرستان فریدونشهر در بخش پشتکوه دوم و پیشکوه همچنان ادامه دارد.
تعطیلی مدارس اصفهان چهارشنبه 12 بهمن توسط مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اعلام شد که جزئیات این خبر را در ادامه می خوانید.
«شما به کانال صیغه‌یابی و ازدواج موقت اضافه شدید. هرکسی که دو نفر را معرفی کنه برای صیغه ۸۰ درصد تخفیف برای خودش محسوب میشه. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت فرم به آیدی مدیر گروه پیام بدید.»
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ‌شرایط جوی در این استان طی اطلاعیه‌ای گفت: مرخصی تمام کارمندان مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها تا پایان هفته لغو شد و به تیم‌های مدیریت بحران آماده‌باش داده شده است.
بوریس بورمیستروف سرکنسول روسیه در ایران در این دیدار با ابراز خرسندی از تعاملات ورزشی با ایران، بر افزایش همکاری ها تاکید کرد و بازی تیم های سپاهان و زنیت را به عنوان یک جشن بزرگ برای توسعه روابط ورزشی قلمداد کرد.
وضعیت آب و هوای اصفهان در پنجشنبه 6 بهمن 1401به گفته سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان با بارش‌ پراکنده برف به خصوص در مناطق مرتفع و کوهستانی غرب و جنوب همراه است.

معاون اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان گفت: این خانه، یکی از خانه‌های تاریخی منحصربه فرد کاشان است. اولین دادگستری در این خانه دایر شده و از سال ١٣۵۴، نخستین دانشگاه نساجی کاشان، هم‌زمان با دانشگاه کاشان فعالیت خود را در این خانه آغاز کرده است.
فرماندار انتظامی شهرستان کاشان گفت: مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان از سحرگاه روز گذشته در چند عملیات غافلگیرانه، تعداد 11 نفر از اراذل و اوباش معروف را در شهر کاشان دستگیر کردند.
این مکان فرهنگی ورزشی به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری اصفهان همه‌روزه میزبان علاقه‌مندان به سپاهان، اصفهان، گردشگری ورزشی و مهمان‌های بین‌المللی است و به تازگی فاز سوم آن افتتاح شد.