اصفهان

مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان از اجرای برنامه‌ریزی برای حفاظت هوشمند در مناطق تحت مدیریت خبر داد و گفت: نصب دوربین‌های پیشرفته و دید در شب و استفاده از پهپاد برای حفاظت حیات وحش در مناطق تحت حفاظت از جمله این برنامه‌ها است
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از مجموع ۸۹۰۰ خودروی تاکسی پلاک قرمز، حدود ۷۲۰۰ تاکسی فرسوده است.
مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: خروجی سد زاینده‌رود به منظور تخصیص آب برای کشاورزی اراضی حقابه‌دار استان اصفهان و آغاز کشت سنتی پاییزه از بعد ازظهر روز بیستم آبان ماه افزایش یافت.
معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به نگاه غیر درآمدی شهرداری به پارکینگ‌های عمومی گفت: سال گذشته مجموع درآمد شهرداری از ۳۴ پارکینگ عمومی ۵۸ میلیارد تومان و مجموع هزینه‌ها برای بهره‌برداری تعمیرات، روشنایی رنگ‌آمیزی و نیروهای انسانی در این پارکینگ‌ها بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بوده است.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان؛

تمرکز بر مناطق کم‌برخوردار یکی از افتخارات دوره ششم مدیریت شهری

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: یکی از افتخارات دوره ششم مدیریت شهری این کلان‌شهر تمرکز بر مناطق کم‌برخوردار است، در این راستا سال جاری برای دومین‌بار آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی را در یکی از این مناطق در دستور کار داریم.
پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: این که پرسپولیس سه تساوی متوالی کسب کرده است، نمی‌تواند ملاک باشد، این بازی همیشه شرایط خاص خود را داشته است، هر تیمی با تمرکز بیشتری آماده این دیدار شود به موفقیت خواهد رسید.