اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۴۱۵ متهم محکوم غایب و متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی با اجرای طرح ویژه توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه بعضی مسائل نیازمند نگاه هم‌افزا در استان است، گفت: در جلسات بعضی مسائل استان که عمومیت دارد و نیاز است با هماهنگی فرمانداران برای آن‌ها تدابیر لازم اتخاذ شود، همچون نهضت ملی مسکن، تورم، رشد تولید و انتخابات به بحث گذاشته می‌شود.
هفته پنجم لیگ برتر هندبال کشور؛

گیتی پسند اصفهان پیکان را شکست داد

تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ پیکان را در سبزوار ‌شکست داد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله‌ای از لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال که در یکی از انبارهای شهر اصفهان دپو شده بودند در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.
ذخیره خونی به پنج روز رسید؛

اصفهانی‌ها برای اهدای خون اقدام کنند

رئیس بخش خون اداره کل انتقال خون استان اصفهان گفت: با توجه به موج سرمای پیش رو در هفته آینده این میزان خون موجودی نگران کننده است و از اهداکنندگان درخواست می‌شود برای اهدای خون خود اقدام کنند.
مشاور سابق باشگاه هشدار داده که در صورت اثبات اتهامات، منچسترسیتی بدون شک سقوط خواهد کرد. چنین سرنوشت شومی در انتظار چلسی نیز هست.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ویژه و ضربتی مقابله با سارقان خُرد، سارقان قطعات خودرو، دوچرخه، جیب بُری و کش روزنی و مالخران به مدت 72 ساعت توسط کارآگاهان این پلیس در استان اصفهان خبر داد.