اصفهان

روایتی از بمباران اماکن تاریخی اصفهان؛

کتاب آتش در اصفهان رونمایی شد

جلد دوم کتاب آثار تاریخی آسیب‌دیده اصفهان در ایام جنگ تحمیلی رونمایی شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: پروژه نصب جدید و ارتقای سامانه نظارت تصویری در راه‌های استان‌های مرکزی کشور، شامل استان‌های منطقه مرکزی از جمله اصفهان، مرکزی، قم، چهارمحال بختیاری، سمنان و یزد آغاز شده است.
کنفرانس خبری سرمربی سپاهان قبل از بازی با نیرو هوایی عراق

مواریس:AFC باید دلیل روشنی برای کسر ۳ امتیاز از سپاهان ارائه دهد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا سازمان قابل احترامی است اما به نظر من باید دلیل روشن‌تری برای کسر 3 امتیاز از ما و محرومیت از بازی خانگی می آوردند.
سخنگوی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: در سالیان طولانی پل شهرستان مرمت های زیادی به خود دیده است، به تازگی کارشناسان میراث فرهنگی در بررسی این پل متوجه شدند بخشی از پل دچار رطوبت شده است.
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان گفت: اعزام ۷۰ گروه جهادی به محلات و روستاهای نیازمند و حل مشکلات آنان و ارائه خدمات پزشکی، آموزشی و مشاوره‌ای، کمک به ساخت منازل مسکونی محرومین در قالب اردوی جهادگران فاطمی از اقدامان این نهاد است.
مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: به صورت متوسط ۲۰ درصد از خودرو‌هایی که به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند، بنا به دلایل مختلفی مردود می‌شوند و اکثر آن‌ها پس از رفع عیب در مهلت قانونی برای دریافت گواهی معاینه فنی مجدد به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه می‌کنند.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: براساس آمارها و تجزیه و تحلیل‌ها در مدت ۷ ماهه سال جاری ۲۳۷ فقره تصادف فوتی در راه‌های شهری استان رخ داده و در این حوادث ۲۴۵ نفر جان باختند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: از تیمم تشکر می‌کنم که در 90 دقیقه عقب نشینی نکردیم و در میانه زمین سعی کردیم خیلی فشرده بازی کنیم.
به دلیل انجام تعمیرات ضروری روی خطوط اصلی آب‌رسانی، از ساعت ۲۲ روز یکشنبه، پنجم آذر، به مدت ۲۴ تا ۴۸ساعت، بخش‌هایی از شهر دچار افت فشار یا قطعی آب خواهد شد.
مالک نیروگاه شهیدمحمد منتظری اصفهان با بیان اینکه میزان آلودگی نیروگاه کمتر از ۶دهم درصد است گفت: بهینه سازی کامل نیروگاه به یک میلیارد یورو اعتبار نیاز دارد و تایید طرح بهینه سازی در پیچ و خم اداری، هنوز اتفاق نیفتاده است.