اصفهان

شهردار اصفهان با بیان اینکه شش فضای شهری جدید در قالب میدان عرضه میوه و تره‌بار تا پایان سال تکمیل می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: این موضوع در تهران اجرا شد و بازخورد مثبتی داشت، زیرا دسترسی شهروندان را به میوه خوب و باکیفیت محیا می‌کند و قیمت و کیفیت محصولات در آن کنترل می‌شود.
ژوزه مواریس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان گفت: بازی کاملا احساسی بود، دو گل زدیم و موقعیت زدن گل‌های بیشتری داشتیم، نیمه دوم متفاوت‌تر بود و باید بابت تغییرات تیم حریف، خود را هماهنگ می‌کردیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن تأکید بر تقویت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی گفت: فرمانداران استان را بسیج کرده‌ایم تا تمام قد از فعالیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها حمایت و امور را تسهیل کنند.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر در نظر دارد با استفاده از توان شرکت‌های خلاق و دانش‌محور نسبت به پویاسازی اماکن بلااستفاده شهرداری اقدام کند، از این‌رو از طرح‌های بدیع و به‌روز سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان استقبال می‌کنیم.
ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

سرمربی سپاهان: ایران یک کشور فوق‌العاده است

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان: فردا مقابل تیم جدیدی بازی می‌کنیم و برای بازی فردا مشتاق هستیم.
شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۴۶۰ کارگاه عمرانی در سطح شهر اصفهان فعال است، گفت: در بسیاری از شهرها و کلان‌شهرهای ایران فعالیت‌های عمرانی به شدت در حال اجرا است و خدا را شاکریم که این شرایط فراهم شده تا کشورمان را به سمت عمران و آبادانی بیشتری پیش ببریم.
استاندار اصفهان: از مهم‌ترین نهاد‌هایی که نقش مستقیم در رضایتمندی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، شهرداران و مدیران شهری هستند.
وزش باد آلودگی را کم کرد

هوای اصفهان در سه ایستگاه پاک است

وزش باد هوای پاک را در سه منطقه کلانشهر اصفهان به ارمغان آورده درحالیکه یک ایستگاه همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به تشکیل پرونده‌ای با عنوان مجرمانه اخلال عمده در نظام اقتصادی از طریق تشکیل شرکت هرمی در دادسرای اصفهان گفت: تعداد شکات این پرونده ۱۱۴۴ نفر و مبلغی که از ایشان کلاهبرداری شده بیش از ۹۰۷ میلیارد ریال بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پروژه انتقال آب از دریای عُمان به استان با جدیت در حال انجام است و پیش بینی می‌کنیم آب انتقالی، خرداد یا شهریور سال ۱۴۰۳ به اصفهان برسد.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان

وقوع ۲۲۰ تصادف در روز بارانی

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از وقوع ۲۲۰ حادثه ترافیکی در روز بارانی اصفهان خبر داد.