اصفهان

کوه صفه به عنوان یکی از نمادهای شاخص شهر، در رشته کوه زاگرس و در جنوب اصفهان واقع شده است. این کوه با ارتفاع 2251 متر از سطح دریا و صخره‌های بلند از نظر کوهنوردی تخصصی محسوب می‌شود و همواره میزبان کوهنوردان است.

وجود قلعه شاهدژ در قله کوه، چشمه خاچیک، یادمان شهدا، فضاسازی مسیرهای پیمایش در پایین‌دست، تله کابین و بولینگ این نماد کهنسال اصفهان را به جاذبه‌ای گردشگری برای غیر کوهنوردان تبدیل کرده است.
هواشناسی اصفهان در خصوص ورود سامانه بارشی و یخبندان تا پایان هفته هشدار سطح زرد صادر کرد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی و با ترفند صدور کارت پایان خدمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
نشست خبری فرمانده انتظامی استان اصفهان؛

پاکسازی محله های اصفهان از اوباش و سارقان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در یک ماه گذشته ۲۸۴ نقطه آلوده در سطح استان که محل فروش و استعمال مواد مخدر، منازل سارقان و محل تجمع و تردد اراذل و اوباش بود، پاکسازی شد.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان چادگان گفت: کشت سیب زمینی امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته و ۵۲ هزار تن انواع سیب زمینی در این شهرستان انبار شده است.
شهردار اصفهان با اشاره به عزم جدی شهرداری این کلان‌شهر برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تصریح کرد: طی دو سال گذشته ۴۰۰ دستگاه اتوبوس جدید برای شهر اصفهان خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی شهر اضافه کردیم، همچنین ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی پیش خرید کردیم که امیدواریم به موقع تحویل داده شود.