یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان به تشریح مصوبات سی و ششمین جلسه این ستاد مرتبط با فعالیت اصناف پرداخت و خاطرنشان کرد: همه صنوف، مشاغل و رسته‌های شغلی به جز صنف نانوایان و سوپرلبنیات تا تاریخ ۱۶ آبان ماه سال جاری فقط مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر می باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در گفتگو با پُرسون:

اشتغال زایی در یزد ملموس می شود/ اجازه نمی دهیم جان کارگران وجه المصالحه سود بیشتر شود

با راه اندازی سامانه پیوند دهنده بین کارآفرین و افراد متقاضی کار، افراد با تحصیلات مختلف به کارآفرینانی که قصد استخدام نیرو دارند معرفی شده و با این اقدام در راستای کاهش هدفمند جمعیت بیکار قدم برداشته و در نتیجه ایجاد شغل قابل ارزیابی و ملموس خواهد شد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزدخبر داد

برگزاری نمازجمعه تنها در سه نقطه استان یزد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: با توجه به اینکه شهرستان اردکان در وضعیت نارنجی قرار دارد، نماز جمعه فقط در اردکان، احمدآباد و عقدا برگزار خواهد شد.
مدیر دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان بهاباد عنوان کرد؛

ضرورت ساختمان سازی با اسکلت بتنی در شهرستان بهاباد

مدیر دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان بهاباد تاکید کرد: برای پیشگیری از وقوع حوادث تلخ، ساختمان سازی با اسکلت بتنی در شهرستان بهاباد ضرورتی انکار ناپذیر است.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد؛

بستری 841 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، گفت: در حال حاضر ۷۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که ۱۱۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان ها منتظر تعیین تکلیف هستند و در مجموع تعداد بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان به ۸۴۱ نفر رسید.
به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد صورت می گیرد؛

برگزاری مسابقه طاق خشتانه  در یزد

مدیر اجرایی مسابقه طاق خشتانه از برگزاری این مسابقه در یزد به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خبر داد؛

ایجاد نا امنی برای قاچاقچیان کالا در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، تاکید کرد: هدف ما نا امن کردن محل عرضه برای کالاهای قاچاق است و گشت های مشترک با استانداری، فرمانداری، اتاق اصناف، مرکز اصناف و ... به طور مرتب در حال انجام است.
انتقاد امام جمعه یزد از گرانی های افسار گسیخته؛

هر صنفی به هر نحوی که خود تشخیص می‌دهد، اجناس را گران می‌کند

امام جمعه یزد تصریح کرد: این گرانی‌ها افسارگسیخته است و دولت هم آنچنان که باید و شاید نظارت ندارد؛ هر صنفی به هر نحوی که خود تشخیص می‌دهد، اجناس را گران می‌کند و چون می دانند نظارت‌ها جدی نیست و کاری با آنها ندارند، هر طور که دوست دارند عمل می‌کنند.
جانشین ستاد استانی کرونا در یزد گفت: تنها دغدغه و نگرانی ما کمبود تخت بیمارستانی و نیروی انسانی است چرا که کادر درمان ثابت بوده و فی الحال از نظر روحی و جسمی خسته شده ضمن اینکه بخشی نیز به دلیل ابتلای به این بیماری از چرخه خدمت رسانی خارج شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هزینه کردن در مسیر تقویت دینی و بیدار کردن فطرت خدایی انسان‌ها در واقع نوعی سرمایه‌گذاری است و مسئولان یک دهم هزینه هایی که در دانشگاه‌ها و مدارس و ... می‌شود را به تربیت دینی و خدایی اختصاص دهند، سعادت انسان رقم می‌خورد.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:

مردم رعایت نکنند کرونا همچنان در یزد می تازد

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، گفت: اگر رفتار مردم در رعایت دستورالعمل‌ها تغییر نکند تا دو هفته آینده همچنان روند صعودی ابتلا به کرونا را خواهیم داشت.
مدیر کل فرودگاه های استان یزد، با اشاره به این مطلب که با توجه به  اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ورود به ترمینال پروازهای فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد بدون ماسک ممنوع است گفت: از مسافران، پرسنل و مشایعت کنندگان درخواست می شود، قبل از ورود به ترمینال نسبت به استفاده از ماسک اقدام کنند.