یزد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

ضرورت همکاری صنایع و معادن بزرگ استان در توسعه اکوسیستم نوآوری یزد

جوکار گفت: اکوسیستم استارتاپی و دانش بنیان، علم را در عرصه عمل وارد کرده و می‌تواند مسیر توسعه را هموار کند بنابراین لازم است مسئولان از فعالان  اکوسیستم حمایت لازم را به عمل آورند.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در یزد:

رویداد سکوی پرتاب یزد نقطه عطف برای تحول استان است

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: با رویکرد نوآوری و استارتاپی می توان یزد را به خواستگاه نیروهای فرهیخته تبدیل کرد و رویداد سکوی پرتاب یزد نقطه عطف برای تحول در استان خواهد بود.
در آئین اختتامیه سکوی پرتاب یزد عنوان شد؛

رویداد یزد؛ رکورد جذب سرمایه در رویدادهای سکوی پرتاب را شکست

در مراسم اختتامیه سکوی پرتاب یزد  با اشاره به اینکه این رویداد رکورد جذب سرمایه در رویدادهای سکوی پرتاب را شکسته اظهار شد: مجموعا 40 میلیارد تومان موافقت برای سرمایه گذاری در این رویداد رقم خورد.
فرماندار بهاباد در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی شاه کلید قطع زنجیره کرونا

فرمانداربهاباد  قطع زنجیره کرونا را مستلزم مشارکت همگانی برشمرد و گفت : تنها راه کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال بیماری، افزایش مراقبت‌ها و رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی است.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: ثبت نام دانش آموزان مرحله اول جشنواره در رشته های مختلف  از یکم دی ماه آغاز و تاکنون دوازده هزار و 843 دانش آموز در آن ثبت نام کردند.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

تاکنون در حدود 4700 بنگاه آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت کردند

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: تاکنون 7 هزار و100 مورد از بنگاه های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شده که 4696 بنگاه مبلغی بالغ بر 131هزارمیلیارد تسهیلات دریافت کرده اند.
معاون وزیر ارتباطات در رویداد سکوی پرتاب یزد:

نگاه پیشرو مسئولان یزد برای توسعه اکوسیستم فناوری

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به برگزاری رویداد استارت آپی "سکوی پرتاب یزد" گفت: حضور صندوق های ریسک پذیر و شرکت های سرمایه گذاری در این رویداد حائز اهمیت است و دولت نیز حمایت می کند.
شهردار یزد گفت: حرکت به سمت شهر هوشمند یکی از نیازهای اساسی شهر در آینده خواهد بود از روش‌های سنتی و معمول دسترسی به آن امکان پذیر نیست و به شرکت های قوی جدید و های تِک در استان یزد در مسیر حرکت به شهر هوشمند نیاز داریم.
دبیرشهرجهانی زیلو گفت:  5 میلیارد ریال براساس ضوابط و دستورالعمل‌ها در کارهای عمرانی، حمایتی از زیلوبافان، آموزش شهروندان و توسعه، ترویج و معرفی این هنرصنعت در کشور هزینه خواهد شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد از راه اندازی مجهزترین مرکز پایش زیست محیطی کشور در آینده ای نزدیک در استان خبر داد.
رئیس شورای شهر یزد خواستار شد:

ضرورت تسهیل شرایط برای مردم از سوی شهرداری یزد

غلامعلی سفید در جلسه علنی شورای شهر یزد گفت: در حالی که شرایط برای مردم به ویژه محرومین جامعه بسیار سخت شده شهرداری نیز با افزایش قیمت عوارض و خدمات خود موجب شده تا عده ای از مردم که توان پرداخت چنین ارقامی را ندارند با مشکل روبرو شوند.
استاندار یزد در آیین افتتاح 4 پروژه صنعت برق استان:

بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه تامین زیرساخت‌های برق اماده است

استاندار یزد در آیین افتتاح 4 پروژه صنعت برق استان از آمادگی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه تامین زیرساخت‌های برق خبر داد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در آیین افتتاح 4 پروژه برق‌رسانی استان:

یزد؛ جزو برترین استان ها در بهره‌برداری از نیروگاه‌های خورشیدی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، استان یزد را با دارا بودن ۱۶۷ مگاوات نیروگاه مقیاس کوچک و 71.5 مگاوات نیروگاه خورشیدی، از استان‌های برتر کشور در این زمینه دانست.
شهرداری میبد در نظر دارد نسبت به خرید خدمات مشاوره حقوقی در امور مربوط به دعاوی، معاملات، قراردادها، املاک و ثبتی از طریق اشخاص حقیقی و حقوقی واجدالشرایط اقدام نماید.