رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در یزد:

رویداد سکوی پرتاب یزد نقطه عطف برای تحول استان است

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: با رویکرد نوآوری و استارتاپی می توان یزد را به خواستگاه نیروهای فرهیخته تبدیل کرد و رویداد سکوی پرتاب یزد نقطه عطف برای تحول در استان خواهد بود.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، علی وحدت در آئین اختتامیه رویداد سکوی پرتاب یزد گفت: یزد از توسعه خوبی در حوزه صنعتی برخوردار شده که این موضوع کاملاً ارزشمند است ولی در کنار آن باید به این مسئله ای که در این میان مغفول مانده، فکر کنیم و ان هم بیکاری قشر فرهیخته است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به بیکاری فارغ التحصیلان و قشر فرهیخته گفت: با توجه به راه اندازی کارخانه نوآوری در استان یزد و اقدامات جدید در حوزه نوآوری این استان، می توانیم گامی مهم در جهت اشتغال فارغ التحصیلان برداریم.

وحدت تصریح کرد: اینکه رویداد سکوی پرتاب در یزد برگزار شد نشان از ظرفیت خوب یزد در حوزه فناوری دارد و می توان در قالب این رویداد با جذب سرمایه نخبگان و فرهیختگان را به یزد جذب کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون یزد نیروهای کارگری را جذب می کرد، افزود: با رویکرد نوآوری و استارتاپی می توان یزد را به خواستگاه نیروهای فرهیخته تبدیل کرد.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تاکید کرد: سکوی پرتاب یک جریان پویا در کل کشور است که خوشبختانه در استان یزد، عمکرد بسیار خوبی به‌جا گذاشت و این رویداد نقطه عطف برای تحول در استان خواهد بود و با برگزاری چنین رویدادهای استارت آپی و تمرکز در حوزه فناوری می‌توانیم شاهد دستاوردهای بسیاری در استان یزد باشیم.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

229393