مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور در یزد عنوان کرد؛

خانه هلال رسانه یزد؛ نخستین « خانه هلال رسانه» کشور

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور در مراسم افتتاح خانه هلال رسانه یزد با بیان اینکه این خانه به عنوان اولین خانه هلال رسانه در سطح کشور مطرح است گفت:  در جهانی که رسانه جز لاینفک زندگی بشر را تشکیل می دهد با تشکیل این خانه ها می توان در سه مرحله قبل، حین و بعد از بحران از ظرفیت آن استفاده کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد؛ روح الله استاک در مراسم افتتاح خانه هلال رسانه یزد با بیان اینکه این خانه به عنوان اولین عنوان خانه هلال رسانه در سطح کشور مطرح است گفت: در جهانی که رسانه جز لاینفک زندگی بشر را تشکیل می دهد با تشکیل این خانه ها می توان در سه مرحله قبل، حین و بعد از بحران از ظرفیت آن استفاده کرد.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر کشور افزود: تفاوتی که بین خانه هلال با خانه بهداشت وجود دارد این است که در خانه های بهداشت، نیروهای رسمی وزارت بهداشت فعالیت می کنند در حالی که فعالیت در خانه های هلال داوطلب محور است و تمام خدماتی که در ساختار جمعیت هلال احمر ارائه می شود در خانه های هلال در بعدی بسیار محدودتر به مردم ارائه می شود.

وی؛ خدمات بشردوستانه، حمایتی، معیشتی، امداد و نجات و آموزش همگانی در برابر حوادث و بلایا با هدف رسیدن به جامعه تاب آور را از جمله خدمات خانه های هلال برشمرد و ابراز داشت: تمامی خدمات در خانه های هلال به مردم ارائه می شود و این خانه تشکیلاتی داوطلب محور در ساختار جمعیت هلال احمر هستند.

گفتنی است نخستین « خانه هلال رسانه» کشور با حضور مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر کشور، مدیر کل ارشاد و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در خانه مطبوعات استان یزد افتتاح شد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

232583