یزد

با حضور وزیر صنعت، معدن تجارت و تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان یزد انجام شد؛

شرکت های تعاونی تولیدی سیرنگ و یکتا گرانول میبد افتتاح شدند

شرکت های تعاونی تولیدی سیرنگ و یکتا گرانول میبد که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین اعتبار شده اند با حضور علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان یزد مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد:

شفافیت یکی از استراتژی های هیات مدیره دور هشتم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: سه استراتژی شفافیت، اجرای دولت الکترونیک و بهبود خدمات مهندسی در دوره هشتم هیات مدیره سازمان اجرایی شده است.
استاندار یزد در جمع مهندسان عنوان کرد؛

توجه دستگاه های مسئول به تلاش های نظام مهندسی

استاندار یزد در مراسم روز مهندس با بیان اینکه تلاش ها و مسئولیت های خطیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مورد توجه سایر دستگاه های مسئول قرار گرفته است؛ گفت: این موضوع می تواند نوید بخش اتفاقات خوب در شهر میراث جهانی و استان یزد باشد.
به مناسبت اعیاد ماه رجب المرجب و در آستانه روز ولادت امیرمومنان حضرت علی (ع) مراسم جشن ازدواج تعدادی از جوانان یزدی ساعتی قبل در امامزاده سید محمد جعفر(ع) یزد برگزار شد.
رئیس هیئت هندبال یزد استان یزد خبر داد:

برگزاری مسابقات بین المللی هندبال به نام 4 هزار شهید در یزد

رئیس هیئت هندبال یزد استان یزد با اشاره به برگزاری اولین تورنمنت چندجانبه بین المللی هندبال در یزد گفت: این تورنمنت بین المللی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزداز دوم تا هفتم اسفندماه در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه یزد برگزار می‌شود.
دبیر کمیته نظارت و بازرسی کنگره 4هزار شهید استان:

سرپرستی 400 دانش آموز توسط کاسبان یزدی به نیت شهدا

اسلامی ابراز داشت: در قالب این طرح که با استقبال اصناف و بازاریان استان یزد روبه رو بوده هر کاسب هزینه تحصیل یک دانش آموز بی بضاعت را بر عهده گرفته که تاکنون سرپرستی 400 دانش آموز توسط کاسبان یزدی انجام شده است.
همزمان با روز مهندس رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با حضور در مرکز سامد استانداری به صورت تلفنی به سوالات و مشکلات مردمی پاسخ می دهد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبرداد؛

خلاف سازی ۷۰درصد ساختمان ها در یزد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از ساخت و ساز بدون پروانه بیش از ۷۰درصد ساختمان ها در یزد خبر داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت شرایطی فراهم کند تا صنایع و معادن ملزم به ادای دین خود به حوزه فرهنگ باشند و مسئولیت اجتماعی خود را در این زمینه ادا کنند.
رزم حسینی با بیان اینکه 40 درصد اقتصاد کشور توسط وزارت صمت اداره می شود، افزود: در حوزه صنایع، معادن، تجارت، بازار و ... برنامه هایی برای رشد اقتصادی داریم.
با وعده وزیر صمت در یزد، به زودی انجام می شود؛

آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی و شرق کشور

وزیر صمت از آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران و شرق کشور به منظور توسعه صنایع استانهای یزد، اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در آینده ای نزدیک خبر داد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد در گفتگو با پرسون:

حذف دفترچه‌های درمان تأمین اجتماعی از امروز

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد با اشاره به اراده سازمان تأمین اجتماعی در تولید نسخ الکترونیک گفت: از امروز چاپ دفترچه‌های کاغذی درمان متوقف می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

ثبت ۵۰ هزار شغل در یزد با مصوبات کارگروه تسهیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سال 92 تاکنون گفت: مصوبات این کارگروه 50 هزار شغل را در یزد تثبیت کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به استان یزد با حضور در منطقه چادرملو (اردکان) از خطوط انتقال و تاسیسات پروژه مهم انتقال آب خلیج فارس به استان یزد بازدید به عمل آورد.
با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی؛

مسابقات سافاری کویرنوردی زرین یزد برگزار شد

اتومبیل‌رانان و نامداران ملی سافاری از سراسر کشور در مسابقات سافاری کویرنوردی زرین یزد گردهم آمدند و در رقابت با یکدیگر آمادگی و مهارت خود را محک زدند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قانون آزادسازی معادن ظرف چند هفته آینده در کشور اجرا می شود گفت: این قانون یک فرصت طلایی برای معدنکاران کشور است و سرمایه های جدیدی در حوزه معادن صورت خواهد گرفت.