یزد

مسعود شریعتی عنوان کرد؛

فعالیت بیش از ۷۵ سمن جوانان در یزد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت:  در سال جدید و به مناسبت هفته جوان ، برنامه های متفاوت و متناسب با شرایط کنونی تدارک داده شده است.
رئیس پلیس فتا استان با اشاره به کلاهبرداری به روش اخذ بیعانه در سایت‌های ثبت آگهی گفت: متاسفانه علی رغم اطلا ع رسانی های فراوان در خصوص عدم پرداخت هرگونه بیعانه و یا وجه کالادر سایت های ثبت آگهی از قبیل دیوار و شیپورو... باز هم شاهد قربانی شدن شهروندان یزدی با این ترفند کلاه برداری می باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، فرزندآوری را راه نجات کشور دانست و گفت: جمعیت کشور ما در حال پیر شدن است و پیری جمعیت کشور را از مسیر توسعه و پیشرفت دور می‌کند.
از جمله آثار بکر و دست نخوره شهرستان بهاباد، قلعه جنت آباد است که با سبک معماری بسیار ویژه و نابی احداث شده و در گذشته به عنوان دژی محکم مورد استفاده قرار می گرفته است.
امام جمعه بخش مرکزی یزد تقویت تولید ملی را نیازمند یک عزم و حرکت همگانی برشمرد و گفت: این حرکت چهار ضلع دارد که یک ضلع آن مجلس، دیگر ضلع قوه قضائیه، ضلع دیگر دولت و آخرین ضلع مردم هستند.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد مطرح کرد؛

احیای گمشده های امروز فرهنگ یزد در "خونه ننه آقا"

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در بازدید از لوکیشن برنامه نوروزی "خونه ننه آقا" اظهار امیدواری کرد که مردم یزد با تماشای این برنامه با سبک زندگی، آداب و رسوم و میراث معنوی ملموس و ناملموس شهر دیار خودشان آشنا شود و این گمشده های جامعه امروز دوباره احیا شود.
درخواست سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از مردم؛

پرهیز از دید و بازدید‌های نوروزی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بروز واریانس جدید ویروس کرونا در استان افزایش یافته و با توجه به میزان سرایت پذیری بالای این ویروس نسبت به نوع قبلی باید از دید و بازدید در ایام تعطیلات عید نوروز جدا پرهیز شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

مشارکت جوانان هلال احمر یزد در پویش " همدلی برای ظهور

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در آستانه نیمه شعبان، طرح «همدلی برای ظهور» با شعار مرا عهدیست با جانان با مشارکت حداکثری اعضای جوانان هلال احمر در برگزاری برنامه های نوروزی اجرا می شود.
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در سال جدید و در راستای افزایش نشاط اجتماعی با دعوت از گروه های سرود و اجرای برنامه در اماکن تاریخی یزد لحظات زیبایی را برای مردم رقم زده است.
باهدف ارتقای نشاط اجتماعی انجام می شود؛

اجرای سرودهای خیابانی در یزد آرزوها

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در راستای ارتقای نشاط عمومی و ایجاد محیطی شاد در شهر هم برای شهروندان و هم برای مسافران نوروزی نسبت به برگزاری سرودهای خیابانی در نقاط مختلف شهر اقدام کرده است.
باهدف ایجاد جذابیت بازدید بناهای تاریخی؛

امیرچخماق یزد نورپردازی می شود

سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد برای زیباسازی شهر در ایام نوروز، ارتقای روحیه نشاط و شادابی و ایجاد جذابیت بازدید از بناهای تاریخی برای گردشگران نسبت به نورپردازی نوروزی میدان امیرچخماق اقدام کرده است.
یادداشت/از روزهای اولی که مباحث خطوط انتقال آب به یزد مطرح شد موافقان و مخالفان زیادی در این موضوع دیدگاه های خود را مطرح کرده اند.
موافقان توجیه اقتصادی, نجات استان و ادامه حیات آن, و.... را مطرح می کردند.مخالفان هم مباحث زیست محیطی و نگرانی های ناشی از توسعه های مجدد، تبعات اجتماعی و ... را.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به میلاد امام زمان(عج) در ابتدا و انتهای سال 1400 گفت: امیدواریم در این سال مهدوی، شاهد حاکمیت اسلام در جهان باشیم.
سید مصطفی فاطمی در گفتگو با پرسون:

کرونا ترمز صنعت توریسم یزد را کشید/ گردشگری در کما!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: در حوزه سرمایه گذاری هم  در دو سال اخیر بالغ بر ۱۵۰پرونده توسط ما به دلیل عدم فعالیت ابطال شده یا سرمایه گذاران از ادامه کار منصرف شدند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خبر داد؛

تدارک برنامه های شاد و مفرح برای ایام نوروز

ملازینلی از تدارک برنامه های شاد و مفرح سازمان متبوعش برای ایام نوروز خبر داد و گفت: با همکاری خوبی که با صداوسیمای مرکز یزد داشتیم برنامه های خوبی را تهیه و آماده تولید کردیم
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اظهار کرد: مسابقه بزرگ چیدمان سفره هفت سین نوروزی با عنوان "هفت سین قصه گو" از سوی سازمان تهیه شده و در ایام نوروز از صداوسیمای مرکز یزد پخش می شود.
معاون عمرانی استانداری یزد گفت: پذیرای سفرهای بی برنامه نخواهیم بود، از اسکان مسافران در اماکن عمومی شهری خورداری خواهیم کرد بنابراین مسافران قبل از عزیمت به یزد محل اسکان خود را در مراکز اقامتی مجاز رزرو کنند.