رییس اتاق اصناف استان مطرح کرد:

چند سال گذشته بر همه سخت گذشت؛ باید با انتخاب اصلح این سختی  را جبران کنیم

رئیس اتاق اصناف یزد در دیدار مسئولان ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان با بازاریان و اصناف  گفت: در چند سال گذشته بر همه ما سخت گذشت اما باید با انتخاب اصلح این سختی  را جبران کنیم.
تصویر چند سال گذشته بر همه سخت گذشت؛ باید با انتخاب اصلح این سختی  را جبران کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، علیرضا حسنی رئیس اتاق اصناف یزد در حاشیه دیدار مسئولان ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان با بازاریان و اصناف گفت: در چند سال گذشته بر همه ما سخت گذشت اما باید با انتخاب اصلح این سختی را جبران کنیم.

وی افزود: در دوران کرونا ۱۳ میلیارد تومان کمک به محرومان از طریق اصناف صورت گرفته است.

حسنی بیان کرد: امروز سفره های مردم خالی بوده و از دولت های مختلف رضایت ندارند و به همین دلیل تمایلی برای شرکت در انتخابات ندارند اما ما باید تلاش کنیم تا مردم با انتخاب صحیح و اصلح به جامعه کمک کنند.

علیرضا بابایی، معاون اسبق استاندار یزد هم در جمع بازاریان گفت: همه ما در انتخاب های خود باید پاسخگو باشیم و خداوند نیز در قران بیان می کند که یکی از شاخص های ارزیابی در روز قیامت پیشوا و منتخب ماست بنابراین باید با انتخاب اصلح در پیشگاه خداوند سرفراز باشیم.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه ما امروز به کسی نیاز داریم که درد دل مردم را بداند گفت: امروز روزی است که به اندازه حضور در جبهه موثر بوده و دارای ثواب معنوی بالایی است زیرا رسانه های خارجی سعی دارند مردم را ناامید کرده و از حضور در انتخابات منع کنند

بابایی بیان کرد: ایران امروز با اقتدار در دنیا درخشیده و مردم نیز با شهامت در مقابل دشمنان ایستاده اند و امروز با انتخاب اصلح این اقتدار را افزایش خواهیم داد.

بازاریان یزد هم در این دیدار ضمن بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود بر مردم داری، رعایت حقوق اجتماعی، اقتصادی و همچنین رعایت شانیت مردم در تمامی ابعاد تاکید کرد و گفت: اگر دولت آینده این مسائل را رعایت کند بسیاری از لطمات جبران می شود.

اصناف یزدی نیز خاطر نشان کردند: هزینه این انقلاب را مردم داده اما متاسفانه بسیاری از مشکلات برای آنها ایجاد شده و بیشترین ضربه نیز به افراد پرتلاش انقلاب وارد شده است.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

303707