همدان

عبدالرحمان رافتی

مراسم رژه روز ارتش در همدان

به مناسبت روز ارتش رژه خودرویی در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان برگزار شد.
مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان:

معرفی ۲۳۷ واحد متخلف به مراجع قضایی

مدیر سلامت و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان از معرفی و صدور اخطاریه به ۲۳۷ واحد متخلف در هفته گذشته به مراجع قضایی در استان خبر داد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان:

پویش «مهرواره محله همدل» آغاز شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: پویش سراسری "مهرواره محله همدل" در راستای رسیدگی به مشکلات و اولویت‌های مردم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی و آسیب‌های اجتماعی در محله‌های این استان آغاز شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن از آغاز مبارزه با سن مادر در ۱۰۷ هزار هکتار از اراضی غلات رزن و درگزین خبر داد و گفت: سن زدگی از ۱۹ فروردین ماه در شهرستان انجام شده است.
به مدت یک هفته دیگر؛

تعطیلی اصناف در همدان تمدید شد

به دلیل شیوع کرونا در استان همدان به مدت یک هفته دیگر همه اصناف به جز مشاغل سطح یک در استان همدان تعطیل شد.
سرپرست معاونت امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان:

اجرای طرح فراگیر شناسایی، غربالگری و مشاوره ژنتیک

سرپرست معاونت امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان از اجرای طرح فراگیر شناسایی، غربالگری و مشاوره ژنتیک خبر داد و گفت: در قالب این طرح تاکنون ۲۰۰ خانوار در استان شناسایی شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که با تاکید ریاست جمهوری و پیش بینی منابع مورد نیاز از سوی سازمان برنامه و بودجه، تعداد تخت های بیمارستانی کشور براساس نیازهای موجود افزایش می یابد.
مدیر کل پست استان همدان خبر داد؛

افزایش ۱۲۵ درصدی خریدهای اینترنتی

مدیر کل پست استان همدان از افزایش ۱۲۵ درصدی خریدهای اینترنتی در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۱۰ فروشگاه اینترنتی در استان فعال است.
مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور:

موزه کوهنوردی در همدان راه اندازی می شود

مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور از راه اندازی موزه کوهنوردی در همدان به عنوان استان پیشرو خبر داد.
فرماندار نهاوند از کمبود آمبولانس در بیمارستان های شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: رئیس اورژانس کشور در سفر اخیرش به نهاوند قول مساعدت داد در اسرع وقت آمبولانس مورد نیاز در اختیار بیمآرستان های نهاوند بگذارد.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان:

عرضه اقلام ضروری ماه رمضان بین اقشار کم درآمد

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان از عرضه اقلام ضروری و مایحتاج ماه رمضان بین اقشار کم درآمد و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی همدان خبر داد.
رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:

بازسازی ۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین در سال جاری

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از بازسازی ۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین در سال جاری با دو میلیارد تومان اعتبار خبر داد.
فرماندار همدان با بیان اینکه ورودی های همدان زیبنده مرکز استان نیست گفت: باید دستگاه های اجرایی و خدماتی برای ساماندهی ورودی های همدان اقدام کنند.
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

یک‌کودک ۴ ساله قربانی کرونا شد

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از قربانی شدن یک‌کودک ۴ ساله و یک سالمند ۷۲ ساله خبر داد .
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری همدان خبر داد:

ممنوعیت فعالیت روزبازارهای استان تا اطلاع ثانوی

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری همدان گفت: به دلیل قرمز شدن همدان فعالیت کلیه روزبازارها و دست فروشی ها تا اطلاع ثانوی توسط شهرداری همدان تعطیل است.
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: متقاضیان کاندیدایی شوراهای روستایی تا بعد از ظهر و صبح فردا کار ثبت نام را به دلیل حجم متقاضیان به اتمام برسانند.
مسئولین شهرداری همدان بدون توجه به وضعیت خطرناک کرونایی شهر همدان اجازه برقراری جمعه بازار را دادند. مسئولان کمی توجه کنند.
معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان خبر داد:

ممنوعیت بازدید از حیات وحش تا پایان خرداد ماه

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: بازدید از حیات وحش تا پایان خرداد ماه به منظور زاد و ولد و آرامش منطقه ممنوع است.