مرکزی

پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر در ایرانشهر به پایان رسید و محسن مسن آبادی قهرمان رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران در سال ۹۹ شد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری مرکزی گفت: با برگزاری انتخابات الکترونیک، اعضای جدید هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی برای مدت دو سال تعیین شدند.
ایجاد رضایت، خشنودی، نشاط اجتماعی و شادابی شهر همچنین ارتقای کیفیت زیست شهری و بررسی کمیت سطح شاخص های فرهنگی و اجتماعی شهروندان به چگونگی مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهر وابستگی بسیاری دارد.
مونسان در آیین بهره‌‌برداری از هتل کاروانسرای دودهک دلیجان:

حرکت هوشمندانه دولت، استفاده از اقتصاد مردمی در مرمت بناهای تاریخی است

پروژه مجتمع گردشگری کاروانسرای روستای دودهک از توابع شهرستان دلیجان در استان مرکزی با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به بهره‌برداری رسید.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی:

جشنواره فصلی فرهنگی ورزشی در مساجد برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی گفت: جشنواره فصلی فرهنگی ورزشی در مساجد با حضور اعضای کانون برگزار می شود.
شهرداری اراک آستین یاری برای کمک به حوزه فرهنگی را بالا زد؛

جهش درفرهنگ و هنر شهری در سال جاری

همزمان با تغیرات در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری اراک نشست بررسی فعالیت های فرهنگی و هنری شهر اراک میان مدیر کل و اعضای شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با شهرداری اراک برگزار شد.
توسط هیات کاراته استان مرکزی رقم خورد؛

تجلیل از پیشکسوتان کاراته استان مرکزی

در مراسمی به همت هیات کاراته استان مرکزی و با حضور مدیران حوزه ورزش و جوانان ، مربیان و کاراته کاران، از پیشکسوتان کاراته استان مرکزی تجلیل شد.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی:

پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سالجاری

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی گفت: بانک توسعه تعاون یک بانک صد در صد دولتی است که در راستای حمایت از بخش تعاون کشور و درجهت نیل به تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد در سال ۸۸ و مطابق سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی با تبدیل صندوق تعاون کشور به بانک تاسیس شده است.
اولین همایش ملی علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره حضرت علی( ع ) امروز به همت دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با حضور مسئولان حوزه فرهنگ استان در این دانشگاه برگزار شد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خبرداد:

واگذاری 16هزار انشعاب برق به متقاضیان در استان مرکزی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از واگذاری 16هزار انشعاب برق به متقاضیان در استان طی 11ماه سال جاری  خبرداد.

همزمان با روز مهندس در اراک صورت گرفت؛

تجلیل از پنج مهندس صنعتگر و نمونه استان مرکزی

همزمان با ۵ اسفند سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس از پنج مهندس و صنعتگر برتر استان در سازمان مدیریت صنعتی استان مرکزی تجلیل شد.
باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ اطلاعی از مذاکره خطیبی با تراکتور نداشتیم و چنانچه مکاتبه‌ای از باشگاه مذکور و استعفای کتبی او واصل نشود، موضوع را از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری می کنیم.

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: آمار بارش‌ها در این استان از ابتدای سال زراعی امسال (اول مهرماه) تاکنون به میزان میانگین بلند مدت رسید.