گلستان

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس از افزایش چهار برابری اعتبارات این اداره در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: منابع اعتباری راهداری این شهرستان از منابع ملی، استانی و سفرهای ریاست جمهوری، نائب رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی طی سال مالی ۱۴۰۱ افزون بر هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در مینودشت بعد از کلنگ‌زنی درمانگاه تأمین‌اجتماعی این شهر که با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دولت به مناسبت هفته دولت، گفت: دولت سیزدهم به‌ دنبال توسعه خدمت و جبران مافات و کاستی‌ها و توجه بیشتر به مردم و ارتقای کمی و کیفی خدمات در همه زمینه‌ها است.
این ناوگروه با حرکت ۸ ماهه به دور کره زمین و طی ۶۵ هزار کیلومتر ، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند.
متخصص ژنتیک با بیان اینکه گلستان رتبه اول "سرطان مری" را در جهان دارد؛ گفت: سرطان یک بیماری ژنتیکی است که عوامل محیطی نیز می‌تواند آن را تسهیل کند.
️ با شروع نخستین فاز این واگذاری ها و انتشار خبر توافق مدیر عامل شرکت دخانیات و استاندار گلستان مبنی بر واگذاری بلاعوض و تبدیل ملک‌شرکت دخانیات در این استان به فضای سبز، اعتراض صاحبان سهام بالا گرفت و به دنبال آن، استانداری گلستان ناگزیر از حذف این خبر از خروجی خود شد.