کرمانشاه

مسئول امور صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان کرمانشاه خبر داد:

افزایش 52 درصدی حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

مسئول امور صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر  استان استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح همسان سازی حقوق به طور میانگین 52 درصد مستمری، مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  افزایش یافت.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: امروز بسیجیان در پیشانی جنگ نرم قرار دارند و باید با سلاح بصیرت سیاسی و روحیه انقلابی در برابر این توطئه های گوناگون دشمنان با درایت و هوش بایستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: گایدلاین با همکاری گروه های مختلف هیات علمی، با در نظر گرفتن مسایل خاص منطقه و تاکید بر رعایت مفاد گایدلاین های جهانی و کشوری در خصوص تجویز داروهای گوناگون برای مبارزه با کووید۱۹ تهیه شده و به زودی جهت اجرا به تمامی بیمارستان ها ابلاغ می شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

کشور ما با شتاب بیشتری به سوی خواسته های انقلاب پیش می رود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با توجه به تمام هجمه های جهان استکبار که به کشور ما دارد گفت: کشور ما روز به روز سربلند تر می شود و با شتاب بیشتری به سوی خواسته های انقلابی پیش می رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه:

تعیین تکلیف املاکی که هیچ استفاده ای ندارند

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: بهینه سازی یا فروش املاک بلا استفاده یک دستورالعمل ملی است، هر زمینی در هر جا ساخت و ساز شده باید اجاره داده شود یا مورد استفاده قرار بگیرد و اگر نشد فروخته شود، همچنین در ادارات استان تعدادی املاک هیچ استفاده ای نمی شود که بایستی تکلیف آنها مشخص شود.

دادستان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دستگاه های ذیربط باید تدابیری برای پیشگیری از قاچاق گوشت اجرایی کنند، گفت: بخش کثیری از اقشار آسیب پذیر به علت قیمت بالای انواع گوشت قرمز، این کالا را از سبد مصرفی خود خارج کرده اند و یا مقدار مصرف شان را کم و اقدام به جایگزینی سایر مواد غذایی به جای آن نموده اند، که این موضوع از نظر ارزش غذایی برای آنان مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

در سومین سالگرد زلزله ویرانگرانه استان کرمانشاه از طرف تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ارتش مستقر در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب ۱۹۰ بسته کمک معیشتی مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان:

راه اندازی توریسم کشاورزی در کرمانشاه

صابر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: به منظور توسعه صنعت گردشگری قرار است با استفاده از ظرفیت‌های بخش کشاورزی طرح «توریسم کشاورزی» در استان کرمانشاه راه اندازی شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 24 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 1099 نفر رسید.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از مجهز شدن تمام سیستم های حمل و نقل اتوبوس شهری کرمانشاه به کارت بلیط الکترونیکی خبر داد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 22 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 1075 نفر رسید.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 19 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 1053 نفر رسید.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 17کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 17 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 1034 نفر رسید.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

بهره برداری از ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام دیگر تا پایان امسال

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال حدود ۱۰ برابر آنچه تعریف شده است یعنی ۲۵۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه:

تصویب فاز اول طرح جامع گمرک پرویز خان انجام شده است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه از تصویب فاز اول طرح جامع پرویز خان که یکی از پروژه های مهم جهش تولید محسوب می شود، خبر داد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 8 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 1017 نفر رسید.
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: بازسازی مناطق زلزله دیده در پهنه گسترده ای صورت گرفت که در زلزله سرپل ذهاب ۲۲ هزار واحد اضافی در این مناطق ساخته شد و زمین های رایگان در اختیار برخی افراد قرار گرفت.