گزارش پرسون از وضعیت اصلی ترین میدان کرمانشاه؛

فروش مواد مخدر در «آزادی»

بسیاری از سوادگران مرگ آزادانه در میدان اصلی شهر کرمانشاه یعنی میدان آزادی اقدام به فروش انواع مواد مخدر و قرص های روانگردان به رهگذران می کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، میدان آزادی کرمانشاه به عنوان اصلی ترین میدان این شهر محسوب می شود و پیشینه ای بیش از چندین قرن دارد ولی در سال های اخیر چهره میدان آزادی به اسارت عده ای فرصت طلب درآمده است و مجال زیبایی های این میدان بزرگ را برای همه ما به محال تبدیل کرده اند.

از بامدادان یا شب هنگامان شاهد خرید و فروش مواد مخدر، قرص های روانگردان و... در این میدان آزادی با آزادی کامل هستیم.

«دارو»، «قرص»، «متادون»، «ترامادول» و... آوای همیشگی سوداگران میدان آزادی کرمانشاه است.

چه راحت و چه با فراغ بال این سوداگران، ارمغانشان که چیزی جز مرگ نیست را به مرد و زن، پیر و جوان و حتی کودکان عرضه می دارند.

وقاحت این فروشندگان مواد مخدر و روانگردان به حدی رسیده است که با صدایی بلند به مانند میوه فروشان میدان تره بار بانگ بر می آورند و به دنبال مشتری خود می گردند.

قصه پرغصه این میدان بدین جا ختم نمی شود، به تازگی نوایی دیگر در این میدان طنین اندازه شده است و گوش و دل هر انسانی را ریش می کند.


بیشتر بخوانید؛

افزایش ۳۰ درصدی میزان کشف مواد مخدر در کشور


«قرص خودکشی»؛ جدیدترین کالای رسیده توسط سوداگران مرگ در میدان آزادی شهر کرمانشاه است که به راحتی فروش آن فریاد کشیده می شود و رهگذر را به مرگ دعوت می کند.

واقعا ارزش زندگی چقدر ارزان شده است؟
دوستان تلاشگر در نیروی انتظامی انتقاد نگارنده این گزارش را پذیرا باشند، بنده به عنوان یک شهروند به راحتی هم چهره کریه و هم صدای نکره این سوداگران مواد مخدر را به راحتی هرچه تمام می شنوم و مور مور می شوم، حال سئوال اینجاست آیا برادران انتظامی از وضعیت این میدان و سوادگران آن بی خبرند!؟.

تاسف بارتر اینکه روز به روز مشتریان قرص های روانگردان و... جوان و جوانتر می شود و حتی برخی از مشتریان این فروشندگان مرگ را کودکان تشکیل می دهند.

حال خود را در جای یک مسافر، توریست یا تجسم کنید که فروشندگان مواد مخدر و... به استقبالت می آیند!

چه حالی به شما دست می دهد، از کرمانشاه که به «گهواره تمدن» معروف است چه خاطره ای در ذهنتان برای سالیان سال باقی می ماند؟.

برخورد با فروشندگان مواد مخدر و قرص های روانگردان در میدان آزادی کرمانشاه بی شک کاری بسیار آسان تر از جمع کردن بساط دستفروش نگون بخت است که همیشه قانون برای وی لازم الاجراست.

تا زمانی که فروشندگان مواد مخدر و... در میدان آزادی، خیابان لاله شمالی و... کرمانشاه اینگونه آزادانه به فعالیت خود ادامه می دهند امید به کاهش آمار اعتیاد، طلاق، بزهکاری، فساد، خودفروشی، بیکاری و... آرزوی محال و دور از عقلانیت است.

روی سخن با شورای تامین استان کرمانشاه نیز هست، شورایی که همانگونه که از نامش پیداست، وظیفه تامین امنیت را بر عهده دارد.

پیشنهاد می شود اعضای شورای تامین به جای برگزاری نشست خود در اتاقی گرم و دنج، یکی جلسات شورای تامین را در میدان آزادی این شهر برگزار کنند، البته این درخواست هرگز اجابت نمی شود ولی ای کاش...
آیین مهر ـ استان کرمانشاه

227163

مطالب مرتبط