کرمانشاه

انتخابات ریاست هییت فوتبال استان کرمانشاه:

روسای هییت های شهرستان دلگرم به کار باشند

شنیده ها حکایت از انتشار شایعاتی است که در آن به برکناری روسای هیئت های شهرستان های استان در صورت روی کار آمدن هیئت جدید دارد.

یادداشت/ اگر شایعات مطرح در فوتبال کرمانشاه رنگ واقعیت به خود بگیرد بدون شک تمامی عوامل پیدا و پنهان این ( مهندسی)سازی مشمئز کننده افشا و به اطلاع افکار عمومی کرمانشاهیان خواهد رسید.
گزارش پرسون از وضعیت اصلی ترین میدان کرمانشاه؛

فروش مواد مخدر در «آزادی»

بسیاری از سوادگران مرگ آزادانه در میدان اصلی شهر کرمانشاه یعنی میدان آزادی اقدام به فروش انواع مواد مخدر و قرص های روانگردان به رهگذران می کنند.
دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه طبق تجربیات گذشته وقوع سیلاب ها تنها مختص به منطقه ای خاص از کشور نیست و تمام نقاط کشور متاثر از این پدیده است، تصریح کرد: به موجب پیشگیری و مبارزه با خطرات سیل و... دستگاه های ذیربط باید اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهند. 

استاندار کرمانشاه به ظرفیت ها و پتانسیل های مناسب برای سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: اقدامات و تلاش های خوبی در استان برای ایجاد سرمایه گذاری به منظور رونق اقتصادی و اشتغالزایی در حال انجام است که این سرمایه گذاری ها منجر به تحول در استان خواهد شد.


جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و با حضور نمایندگان نهاد ریاست جمهوری و مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی و پایش پروژه های مصوب تفاهم نامه های جهش تولید استان کرمانشاه برگزار شد.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: امسال ۷۸ زوج کرمانشاهی متقاضی فرزندخواندگی در خواست خود را در سامانه ملی فرزند خواندگی ثبت کرده اند که از این تعداد ۱۴ زوج موفق به دریافت فرزند شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه:

بیش از دو هزار و ۷۰۰ خانوار مددجو در استان به خودکفایی رسیده اند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال جاری دو هزار و ۷۹۲ خانوار مددجوی کمیته امداد در استان کرمانشاه به خودکفایی اقتصادی رسیده اند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت: برای نخستین بار در کرمانشاه اندود کاری درختان شهر با ترکیبی از سموم آفت کش، چسب چوب و کائولن صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

محموله لوازم خانگی قاچاق در کنگاور کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی کنگاور ۲۴ دستگاه یخچال فریزر قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه:

واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری تب برفکی ضرورت دارد

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شروع فصل سرما دامداران کرمانشاهی باید نسبت به واکسیناسیون دام‌های خود علیه بیماری تب برفکی اقدام کنند.