کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان اعلام کرد: با کاهش دما و ماندگاری هوای سرد تا آخر هفته احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و دامی در نیمه جنوبی استان وجود دارد.
کرمان ای شهر خون‌های به ناحق ریخته شده، حواست هست چقدر شبیه کربلا شدی؟ شبیه عصر عاشورا؟ اصلا این روزها خودت را در آیینه نگاه کردی؟
بعد از حادثه تروریستی کرمان دانش‌آموزان سراسر کشور در اولین روزی که به مدرسه رفتند، یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز این حمله تروریستی را گرامی داشتند.
شهیدان امیر حسین و حسن محمد ابادی که در روز ۱۳ دی در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیده بودند، امروز در شهرستان نرماشیر تشییع شدند.
به دنبال حادثه تروریستی کرمان:

سردار رادان هم به کرمان رفت

سردار رادان بلافاصله پس از حضور در کرمان، از محل وقوع حادثه تروریستی در کرمان بازدید کرد
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، لاله زار را با دمای ۱۰ درجه زیر صفر صبح امروز سردترین نقطه استان و کشور معرفی کرد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی بارش به صورت باران و در مناطق سردسیر و مستعد بارش به شکل برف خواهد بود.
با شروع هفته مقاومت در کرمان برنامه های سالگرد شهادت سردار دل ها تا ۱۸ دی ماه جاری ادامه دارد و راهپیمایی این مناسبت نیز فردا ۱۳ دی همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده شده است.
محمدجواد ظریف روز چهارشنبه از طریق ارتباط وبیناری در دومین همایش ملی سیاست خارجی ایران در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: رژیم صهیونیستی با نگرانی سازی ساختگی دنبال آن است تا بتواند در دنیا علیه ایران امنیتی‌سازی و تهدیدانگاری کند.