قزوین

فرمانده پایگاه هوانیروز آبیک مهرداد بخشیان، به مناسبت آزادسازی خرمشهر روز ایثارو مقاومت وپیروزی گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر شاهکار نظامی ایران بود و مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن کار بزرگی انجام داد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین:

نیروهای مسلح حافظان امنیت کشور هستند

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان قزوین گفت: نیروهای مسلح حافظان امنیت، آرامش‌بخشان ملت و نگهبانان کشور هستند و رهبر انقلاب این مجموعه را اساس ملت و حافظ مملکت و رکن و پایه یک کشور می‌دانند.
محمد قاسمی دادستان قروین درحاشیه بازدید از روند اجرای تعهدات شهرداری قزوین برای ساماندهی سایت پسماند محمدآباد گفت: وظیفه شهرداری در حوزه مدیریت پسماند فقط با جمع‌آوری و دپوی زباله در سایت پسماند محمدآباد رفع نمی‌شود و از آنجایی که بازیافت زباله و پسماند یک چرخه و فرآیند گسترده است، شهرداری قزوین باید این فرآیند را فعال و چرخه تفکیک و پردازش پسماند را تا مرحله بازیافت و بی‌خطرسازی زباله دنبال کند.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در بازدید از سایت پسماند محمدآباد گفت: حفاظت از محیط زیست یکی از مهمترین دغدغه های بشر و حق و تکلیف همگانی است. لذا افزایش آگاهی و حساسیت مردمی نسبت به مسائل زیست محیطی راهکاری مناسب جهت تغییر الگوهای رفتاری و ترویج فرهنگ غنی زیست‌محیطی است.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در اولین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان قزوین گفت: صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت المال یکی از وظیفه ذاتی قوه قضائیه است.
محمد قاسمی در اولین نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، گفت: این کارگروه حول سه محور شناسایی آسیب ها و مشکلات مرتبط با حقوق عامه، ارائه راهکار برای برون‌رفت از این مشکلات و استفاده از ضمانت اجرای قانونی در این حوزه، مسائل و موضوعات مختلف را پیگیری خواهد کرد و اگر تخلفات جنبه مجرمانه داشته باشد، با متخلفان اعم از اشخاص، دستگاه ها و نهادها، قطعا برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.
رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: انتخابات شوراها در مرکز استان به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی برگزار می شود و نتایج آن در سریعترین زمان اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد :

توزیع جهیزیه برای زوجین نیازمند در قزوین ساماندهی می شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: سامانه ساماندهی توزیع جهیزیه برای اهدا به نوعروسان نیازمند در استان امسال با مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان راه اندازی می‌شود.
‍ جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین:

مردم در تزریق واکسن بر مسئولان اولویت دارند

منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: تزریق واکسن کرونا در استان بر اساس سند ملی واکسیناسیون صورت می گیرد و تاکنون هیچ مدیری در استان واکسن دریافت نکرده است.
استاندار قزوین گفت: رسیدگی به مشکلات کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در اولویت برنامه های مدیران مربوطه استان قرار دارد و در این مسیر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
به مناسبت هفته هلال احمر بعداز ظهر امروز هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین از جمعیت هلال احمر استان بازدید و با مدیرعامل این جمعیت، معاونان و کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.