سرپرست شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین؛

در برگزاری نمایشگاه رضایت مشتریان هدف است/ معتقدم نمایشگاه ها نباید محل عرضه محصولات بی کیفیت باشد

مجید سلیمانی سرپرست شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: در بحث برگزاری نمایشگاه اصل رضایت مشتریان است و توسعه کسب و کار نباید فدای درآمد زایی صرف شود که متاسفانه در سالهای گذشته کمیت فدای کیفیت شده و رویکرد حرفه ای جایگاه خود را از دست داده است.
تصویر در برگزاری نمایشگاه رضایت مشتریان هدف است/ معتقدم نمایشگاه ها نباید محل عرضه محصولات بی کیفیت باشد

به گزارش سایت خبری پُرسون، از قزوین؛ مجید سلیمانی سرپرست شرکت نمایشگاهها؛ی بین المللی استان قزوین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، تقارن عید نوروز و بهار رمضان را به فال نیک گرفت و برای همگان در سال جدید آرزوی موفقیت کرد و افزود: برپایی نمایشگاه های متعدد موجب اشتغالزایی و جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی می شود .

وی اظهار کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در سال ۷۸ به ثبت رسید و با تلاش و کوشش کلیه دست اندرکاران و مسئولان ادوار استان، قزوین دارای محلی برای برگزاری دائمی نمایشگاه های بین المللی گردید.
سرپرست شرکت نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی مدیران اسبق شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین که در راستای توسعه این صنعت در استان گام های مهمی برداشته اند، اهم برنامه های آتی شرکت را اعلام کرد.
سلیمانی توجه ویژه به رضایتمندی مشتریان شامل تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را به عنوان یک اصل بسیار مهم در رشد و شکوفایی مجموعه از اصلی ترین برنامه های شرکت دانست و اظهار کرد: توسعه فضای فیزیکی نمایشگاه های بین المللی استان، بروزسازی کلیه روندها و استفاده از فن آوری های نوین در ارائه خدمات، تشکیل اطاق های فکر و کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف، حرکت به سمت برگزاری نمایشگاه های تخصصی، افزایش کیفیت مشارکت کنندگان و رضایتمندی عموم، شناسایی و تقویت مزیت های رقابتی استان خواهد بود .
سلیمانی ادامه داد: همچنین نیاز سنجی و بازارسازی محصولات تولیدی، آموزش و توانمندسازی مجموعه های کوچک، حمایت و تسهیل گری روند صادرات و برندینگ مجموعه های بزرگ را از جمله اهداف آتی شرکت خواهد بود.
وی با اشاره به اهداف تأسیس شرکت نمایشگاه ها افزود: حمایت و توسعه کسب و کارها و توانمندسازی واحدهای صنعتی، تولیدی، صنفی و… از وظایف اصلی شرکت نمایشگاه ها است که متأسفانه در سال های گذشته به آن کم توجهی شده است. نمایشگاه محل ارائه و نمایش دستاورد هاست و نباید به محلی برای عرضه محصولات بی کیفیت تبدیل شود و در شان این مجموعه نیست که در آن رویداد های شبیه به بازارچه های محلی برگزار شود.
وی افزود: در بحث برگزاری نمایشگاه اصل رضایت مشتریان و توسعه کسب و کار نباید فدای درآمد زایی صرف شود که متاسفانه در سالهای گذشته کمیت فدای کیفیت شده و رویکرد حرفه ای جایگاه خود را از دست داده است. در این راستا دعوت از مجریان توانمند و بازنگری سیاست های برگزاری رویدادهای نمایشگاهی نیز در اولویت برنامه های این شرکت خواهد بود.
وی با اشاره به لزوم استفاده از روش های مدرن جمع آوری و پردازش اطلاعات در راستای تدوین برنامه ها عنوان کرد و افزود: مجموعه ها بایستی تمام اهداف و برنامه های خود را بر اساس نظر و نیاز مخاطبان خود برنامه ریزی کنند. در واقع متولیان واحدهای صنعتی، تولیدی، صنفی، خدماتی، علمی و… هستند که بایستی برنامه های نمایشگاه ها و فعالیت های آن را تدوین نمایند. در صورتیکه تا به امروز این موضوع برعکس انجام می شده است.
این مسئول ضمن اشاره به مزیت های رقابتی استان در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری، علمی و فنآوری و موقعیت جغرافیایی، تعامل با کلیه بخش های خصوصی و نمایندگان آنها و سازمان های دولتی متولی را از برنامه های مهم شرکت عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود که از این ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.
سلیمانی در پایان ارائه مشاوره صادقانه و کاربردی به واحدها در راستای توسعه کسب و کار و ایجاد منافع مشترک مادی و معنوی با مشارکت کنندگان را از جمله اهداف این شرکت اعلام کرد و گفت: از عموم کارشناسان و متخصصان در حوزه های مختلف بویژه اصحاب رسانه درخواست دارم تا با ارائه و اعلام نظرهای مشورتی خود شرکت نمایشگاه را در راستای تحقق اهداف یاری نمایند.

909342

سازمان آگهی های پرسون