قزوین

رئیس پلیس فتا استان قزوین از کشف پرونده کلاهبرداری که با استفاده از نرم افزار رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروند قزوینی کرده بود، توسط کارشناسان پلیس فتا استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین از مناطق سیل زده آبگرم، آوج و خانواده هایی که خسارات جانی و مالی به آنها وارد شده بود دیدار کرد و در این دیدار به نکاتی اشاره کرد.
محمد قاسمی در دومین نشست هم‌اندیشی ایجاد مراکز اشتغال دائم زندانیان، که در سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار شد، گفت: بحث حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان از اهمیت بالایی برخوردار است و ضرورت این امر کاملاً روشن است، زیرا عدم اشتغال، بیکاری و نیازهای مادی از عمده‌ترین دلایل وقوع جرم در جامعه و بازگشت مجرم به زندان است.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در دومین نشست هم اندیشی ایجاد کارگاه های اشتغال دائم زندانیان گفت: اشتغال پایدار برای زندانیان به‌ منظور پیشگیری از وقوع جرم و مهم‌ترین نیاز زندانیان استان پس از آزادی است .
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان خبر داد:

بررسی تعطیلی کامل قزوین به دلیل تداوم شرایط قرمز کرونا

حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون طی ۲-۳ روز اخیر بیشترین حجم شناسایی بیماران و مراجعات به بیمارستان‌ها و بستری در استان قزوین به ثبت رسیده است.
با همت خانپور، رئیس هیئت بسکتبال استان و همراهی واحدهای صنعتی در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایت اعلایی مدیرکل ورزش و جوانان استان با نصب پارکت و خرید ملزومات ورزشی، بازسازی و نوسازی سالن ورزشی خانه بسکتبال شهر قزوین صورت گرفت.
استاندار مطرح کرد؛

برخورد با متخلفان در قزوین

استاندار قزوین گفت: ضمن تشدید محدودیت ها تا 10 روز ورود و خروج خودرو به استان ممنوع شده و با مدیران دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد و پروتکل ها را رعایت نکنند بشدت برخورد می کنیم.
با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در قزوین :

۳ طرح دام و طیور افتتاح شد

در مراسمی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و استاندار قزوین سه طرح بزرگ دام و طیور با ۵۶۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.
باستان‌شناسان به این نتیجه رسیده‌اند که لایه‌های کاوش‌شده در محدوده سبزه‌ میدان قزوین که در آن‌ها مواد فرهنگی از قبیل سفال، استخوان و دیگر یافته‌ها به‌دست آمده، هیچ کدام از نوع نهشته فرهنگی برجا نیستند و در نتیجه جابه‌جایی از مکانی به مکان دیگر حمل شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان های آبیک , بوئین زهرا و البرز خبر داد و گفت: در این طرح12 نفر فروشنده و معتاد متجاهردستگیر شدند.
فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز و عضو هیئت مدیره بنیاد ملی عفاف و حجاب کشور در راستای گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب، بازدیدی از شرکت هاوین پسند تولیدکننده انواع پارچه در شهرک کاسپین داشت.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین:

از برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه زوجین جوان خبر داد.

وی افزود: لازمه یک زندگی پایدار برخورداری از دانش مهارت‌های زندگی است لذا اداره کل امور زنان و خانواده استانداری با همکاری مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین اقدام به برگزاری دوره آموزشی مهارتهای زندگی کرده است.