فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از آغاز طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط خاص بازار، تدابیری اتخاذ شده تا امسال گشت‌های مشترک نظارتی تشدید و تعداد روسای شعب حاضر در کشیک نیز افزایش داشته باشند.
رییس‌ سازمان ساماندهی مشاغل و فرآوری کشاورزی شهرداری شیراز

میدان میوه و تره‌بار شیراز هوشمندسازی می شود

رییس سازمان ساماندهی مشاغل‌ و فرآرده‌های کشاورزی‌ شهرداری شیراز گفت: در راستای‌ خدمات‌رسانی به شهروندان به زودی میدان‌ میوه و تره‌بار شیراز به سیستم هوشمند‌ مجهز می‌شود.
نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شهدای‌حرم شاهچراغ(ع) حیات بخش‌جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گقت: شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) حیات‌ بخش جامعه اسلامی هستند.
معاون فرهنگی و نبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران

اختتامه یازدهمین‌ کنگره شعر سپاه در شیراز

معاون فرهنگی تبلیغات‌ نمایندگی ولی‌ فقیه در‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گقت: یازدهمین کنگره سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی گفت: یازدهمین کنگره شعر‌ سپاه با شناخت برگزیدگان به پایان رسید.
فرمانده سپاه فجر استان فارس‌ گفت: در راستای کمک به محرومان رزمایش‌ ملی گروه‌های جهادگری‌ عمران و معماری بسیج مهندسی از سوی سپاه فجر استان‌ فارس همزمان با سراسر‌ کشور‌‌ برگزار شد.
در دی‌ماه امسال اقلام متعددی از گروه خوراکی‌ها، به‌ویژه میوه و تره‌بار افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد زیادی را نسبت به ماه قبل تجربه کردند که در صدر گرانی‌های این گروه، پیاز قرار داشت که طی هفته‌های اخیر هم با سرعت بیشتری شاهد افزایش قیمت آن هستیم.
دبیر کل تشکل ملی مردمی، جهادی و مطالبه‌گری نجات گفت: در راستای جلوگیری از رانت و سوء استفاده از تغییر قیمت در میدان میوه و تره‌بار تشکل‌های ملی مردمی و جهادی نجات به همراه با معاون بازرسی اداره کل صمت، جهاد کشاورزی و معاون امور هماهنگی از میدان میوه و تره‌بار شیراز از نحوه توزیع و قیمت‌گذاری بر روی محصولات را مورد بارزسی قرار دادند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: در راستای تبدیل وسایل فرهنگی به بازار کسب‌ و کار هشتمین جشنواره سراسری فیروزه اردیبهشت‌ماه سال‌ آینده در تهران برگزار می‌شود.
مسئول مرکز امور مساجد استان فارس

حجاب اصول مسلم نظام است

مسئول مرکز امور مساجد شیرازگفت: رعایت حجاب و عفاف یکی از اصول دینی و نظام اسلامی است.
کارآفرین جوان‌ شیرازی‌گفت: در راستای‌ ایجاد اشتغال و توسعه زیر‌ساخت‌های‌ عمران اقتصادی‌ کارخانه تبدیلی، تکمیلی‌ و فناوری در منطقه‌ محروم کوهنجان سروستان در حال احداث‌ و‌ تکمیل است.
دختر کاراته‌کار ۸ ساله کوهنجانی معلول گفت: با توجه به قطعی آرنج دست چپ تا مچ موفق به کسب قهرمانی آسیا که در تابستان در اصفهان برگزار گردید صاحب مدال طلا شده‌ام.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلای

بیست و دومین جشنواره فیلم فجر در شیراز

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: بیست و دومین جشنواره فیلم فجر از ۱۷ تا ۲۴ بهمن‌ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.
دکتر سید وحید حسینی، خاطرنشان کرد: متاسفانه رشد جمعیت مطلوب نیست و با راه‌اندازی مرکز مشاوره ناباروری در شیراز و مراکز درمان ناباروری در سه شهرستان فارس تلاش می‌شود که محیطی تخصصی برای افرادیکه تمایل به مشاوره و درمان در زمینه فرزندآوری دارند، فراهم کنیم.