فارس

اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان مُهر با  ۴۷ درجه سانتیگراد گرم ترین منطقه استان را در آغاز فصل تابستان  به خود اختصاص و رکورد دار شد، شیراز هم به  ۳۸ درجه سانتیگراد رسید.
یک مسئول در استانداری فارس اعلام کرد:

ثبت ملی ۵ تابلوی نقاشی در شیراز

مدیرکل فرهنگی معاونت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس اعلام کرد که ۵ اثر منقول فرهنگی تاریخی شهر شیراز(تابلو نقاشی) در فهرست آثار ملی ثبت شد.
فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌ فرهنگی:

برای حفاظت از میراث کشور نیازمند حمایت هستیم

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به تعدد آثار و اماکن میراثی و تاریخی، حفاظت از این آثار و ابنیه را نیازمند حمایت نیروی انسانی و لجستیکی دانست.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس گفت: نبود توازن در تولید و مصرف برق شبکه سراسری را با اختلال روبه‌رور می کند.
معضل قطعی آب همه ساله با فرارسیدن فصول گرم سال و بالا رفتن میزان مصرف مشترکان گریبان‌گیر مردم شیراز می‌شود؛ امسال اما مسئولان امیدوار هستند که با تدابیر اتخاذ شده برای تکمیل خط دوم آبرسانی از سد درود زن و همراهی شهروندان بتوانند از این معضل در فصل گرما گذر کنند.
به دنبال واکنش‌های متفاوت از سوی کاربران فضای مجازی پیرامون ماجرای حافظیه شیراز و شیوه مواجهه مسئولان در فارس با این مسئله، روابط عمومی استانداری فارس، اطلاعیه صادر و با ارائه توضیحاتی، برای تبیین افکار عمومی اقدام کرد.
معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد فارس

پرداخت وام اشتغالزایی بانوان و فرزندان دختر سر پرست خانواده

معاون خود کفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: کمیته امداد فارس در راستای کمک به بانوان و فرزندان دختر سرپرست خانواده تسهیلات خود اشتغالی پرداخت کرده است.
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان فارس عنوان کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان از تهیه محصولات کشاورزی، 6 فروشگاه که اقدام به فروش سموم غیر استاندارد می کردند،9 متخلفان شناسایی و بر خورد قانونی شد؟
هماهنگ کننده و دبیر علمی نخستین فستیوال سراسری ماکیان زینتی در شیراز گقت: نخستین فستیوال سراسری ماکیان زینتی و کرم میلورم با 150 انواع پرنده در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گلستان شیراز برگزار شد.
معاون فرهنگی آستان مقدس حرم‌ مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبرداد:

اختتامیه سوگواره ملی حضرت شاهچراغ (ع) آبان‌ ماه سال جاری در شیراز

معاون فرهنگی آستان مقدس حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: به مناسبت سالگرد حادثه‌تروریستی‌ به زائران آستان مقدس حضرت احمدبن‌ موسی‌ شاهچراغ (ع) اختتامیه سوگواره ملی شاهچراغ(ع) که به صورت مجزا در بخش‌ها و زمان‌های مختلف برگزار می‌شود.
روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

زمانبندی تزریق واکسن کرونا در شیراز

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: زمان تزریق برنامه کاری مراکز واکسیناسیون کرون امروز در شیراز اعلام شد.