زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

خرید ۱۸۰ میلیون تومان کتاب در طرح بهارانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از خرید ۱۸۰میلیون تومان کتاب در طرح بهارانه کتاب بر اساس برآوردهای انجام شده، خبر داد.
کارشناس ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان:

آیا ورزش در بلندی قد افراد موثر است؟

کارشناس ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برخی از افراد معتقدند که در هنگام انجام ورزش نباید آب نوشید، در حالی که این تفکر اشتباه است، چون تشنگی و کمبود آب بدن به کبد، کلیه و ارگان‌های داخلی بدن آسیب می‌رساند.


در راستای برگزاری کنگره سه هزار و ۵۳۵ شهید محقق می‌شود:

تالیف دایره‌المعارف شهدای دانش‌آموزی زنجان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دایره‌المعارف شهدای دانش‌آموز استان زنجان با کمک فرهنگیان و دانش‌آموزان مناطق و نواحی ۱۴ گانه تالیف می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان زنجان از عدم‌توازن 4000 مگاواتی میان تولید و مصرف برق خبر داد و گفت: خوش‌مصرف‌ها تا ۲۰ درصد کاهش بهای برق پاداش خواهند گرفت.

رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان استان زنجان:

برنج دولتی برای کنترل بازار درحال توزیع است

رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان استان زنجان گفت: نیاز بازار با توزیع برنج‌های دولتی به حد اشباح رسیده و توسط فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای عرضه می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان:

افدامات ضروری هنگام مشاهده مار چیست؟

مدیر روابط‌عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان افزایش مشاهده مارها در فصل بهار خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد؛

مقاوم‌سازی 5083 واحد مسکونی روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از مقاوم‌سازی بیش از ۵۰۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان طی سال پیش خبر داد.
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی:

ارزش حضور انتخاباتی مردم کمرنگ نشود

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت:، ارزش مشارکت مردم در انتخابات با توجه به توطئه‌ دشمنان و شرایط کرونایی نباید کمرنگ شود.

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان، با بیان اینکه وزش باد از ساعاتی قبل در این استان با سرعت نسبتا شدید آغاز شده گفت: هوای اغلب مناطق زنجان را تحت تاثیر قرار داده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

هیچ برنامه‌ای برای ثبت‌نام مجدد مسکن ملی تا 2 سال آینده متصور نیستیم

مسکن یکی از نیازهای پایه و اساسی همه افراد و خانوارهاست که مطلوبیت آن نقش مستقیمی در کیفیت زندگی دارد. از این رو همه جوامع به نوعی با مشکل مسکن مواجه هستند. در حال حاضر، مشکل تامین مسکن، به ویژه برای اقشار کم‌درآمد، به عنوان یکی از چالش‌های اساسی کشورها محسوب می‌گردد. لذا، دولت‌ها با ویژگی‌های گوناگون اقتصادی، اجتماعی و سیاسی برای حل کردن مسائل مربوط به مسکن اقدام نموده‌اند و در این راستا، از سیاست‌های متنوعی بهره گرفته‌اند. در ایران نیز عوامل بسیاری موجب پیدایش و تشدید مشکل تامین مسکن گردیده‌اند که به فراخور آنها سیاست‌هایی اتخاذ شده است.
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

مچ‌اندازی خرید و فروش سهام به برابری ختم شد

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: میزان خرید و فروش سهام طی هفته گذشته (22 تا 26 خرداد) برابر بود و 50 درصد معاملات به خرید و 50 درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.