زنجان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان:

۲۲ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان از پر و مسلوب المنفعه شدن تعداد ۲۲ حلقه چاه غیر مجاز در استان طی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

در گرامیداشت روز ملی محیطبان؛

ایمنی کوه و دشت با حضور پاسداران محیط زیست

محیط‌بانان پاسداران محیط زیست و نگهبان گذشتگان محیط زیست هستند. آنها اسلحه دارند اما شکارچیان، سلاح جنگی. شکارچی هموطنی است که محیط‌بانان را به دلیل انجام وظیفه می‌کشد تا بتوانند آهو و گوزن را شکار کنند و یا صیدی غیرمجاز داشته باشند، تا شاید به نسل‌کشی برخی از حیوانات برسند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:

امروز عضویت در کتابخانه‌های عمومی رایگان است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از اجرا شدن طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی این استان طی یکم تیرماه به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع)، خبر داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

مانور ساعت صفر زلزله برگزار شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از برگزاری مانور زلزله 6.2 ریشتری سلطانیه همزمان با سی و یکمین سالگرد زلزله طارم توسط هلال احمر در این استان خبر داد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

اصلاح شبکه حدود ۱۱ هزار متر شهری و 2 هزار متر روستایی رقم خورد

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان اصلاح شبکه انجام شده طی سال ۹۹ در بخش شهری معادل 11 هزار و 662 متر و در بخش روستایی 2 هزار و 194 متر بوده است.

طی سه ماهه نخست امسال روی داد:

زنده‌گیری ۴۶ حلقه مار در شهر زنجان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از زنده‌گیری ۴۶ حلقه مار از سوی آتشنشانی زنجان طی امسال خبر داد.

تا پایان هفته جاری در مناطق گرمسیر؛

دمای هوای زنجان از 40 درجه خواهد گذشت

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان، از افزایش میزان دمای هوای این استان تا پایان هفته جاری در مناطق گرمسیر به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد خبر داد.

با کاهش نزولات جوی برف و باران؛

زنجان در سکوی ۱۰ استان کم بارش کشور ایستاد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان به کاهش نزولات جوی برف و باران و بحران کم‌آبی اشاره کرد و گفت: این استان جزو ۱۰ استان کم بارش کشور قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان:

10 هزار دوز واکسن کرونا دریافت خواهد شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با ورود واکسن‌های داخلی میزان تزریق آن به ۱۰ هزار دوز خواهد رسید که تحقق آن در گرو تامین واکسن‌های مورد نیاز است.