خراسان رضوی

عضو هیات مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور:

تعطیلات سراسری پایان هفته فقط یک حلقه از زنجیره رونق گردشگری در ایران است

عضو هیات مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور گفت: مصوبه تعطیلات سراسری پایان هفته را باید تنها یک حلقه از زنجیره‌ای که می‌تواند به گردشگری کشور کمک، دید.
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان خراسان رضوی درپاسخ به سؤالاتی درباره پلمب پل هوایی آرمیتاژ مشهد بیان کرد: به منظور جمع‌آوری فضای کافی‌شاپ‌ها در کمیته عفاف و حجاب تصمیماتی گرفته شده و دست ما نیست و این موضوع زیر نظر کمیته عفاف وحجاب است.
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی مطرح کرد؛

سرگردانی مسافران در تهیه بلیت هواپیما

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر به دلیل مسائل ایرلاین‌ها و کاهش شدید تعداد پروازها، بلیت هواپیما یافت نمی‌شود و مسافران در تهیه بلیت هواپیما دچار سرگردانی‌اند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی نیشابور گفت: تخریبی که برای اضافه کردن مصلا بدون هماهنگی در مسجد جامع نیشابور صورت گرفت، ثبت این اثر تاریخی در فهرست آثار جهانی را با مشکل مواجه کرده است.
اولین نشست انجمن علمى گروه عکاسى موسسه آموزش عالى اقبال لاهورى در سالن سمینار این موسسه آموزش عالى با حضور دکتر "فرخنده فاضل بخششی" و با حضور جمعی از دانشجویان و علاقه مندان برگزار شد.
در آئین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی صورت گرفت

نشان افتخاری فردوسی به خانواده شهید الداغی اعطاء شد

نشان فردوسی با حضور قائم‌ مقام وزیر میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در چهار بخش حماسه‌سرایی، حماسه‌سازی، حماسه پژوهی و نشان افتخاری فردوسی در عرصه بین‌المللی به چهار نفر اعطا شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 300 کودک مبتلا به ناشنوایی در استان خراسان رضوی متقاضی عمل کاشت حلزون گوش هستند که از این میزان بیش از 90 درصد آنها این خدمت را به صورت رایگان دریافت کرده اند.
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: سالانه مرمت اضطراری و جامع ۱۰۰ اثر تاریخی این استان براساس نیاز و اولویت انجام میشود.
مدیر بهره برداری از سدهای دوستی، طرق، کارده و ارداک گفت: با توجه به کمبود بارش در سال جاری و عدم ورود آب به سدهای آب شرب وضعیت در سدهای آب شرب مشهد نگران کننده است.