خراسان رضوی

لحظاتی قبل زلزله مشهد را لرزاند.
معاون اجرائی رئیس جمهور:

۲ میلیون زائر وارد مشهد مقدس شد

معاون اجرائی رئیس جمهور با بیان اینکه خراسان رضوی تمام قد آماده پذیرایی از زائرین حضرت امام رضا (ع) است، گفت: تاکنون حدود ۲ میلیون زائر وارد مشهد مقدس شده‌ و پیش‌بینی می‌شود این تعداد به حدود هشت میلیون نفر برسد.
حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با برپایی موکب امام رضا (ع) در شهر کربلا به مدت ده روز میزبان زائران اربعین حسینی بودیم و در این مدت بیش از ۴۴ هزار زائر امام حسین (ع) در این موکب پذیرایی شدند.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: موضوع بحث ما اجرای موسیقی پاپ و حواشی خاص آن در حریم حرم امام رضا(ع) بود و گرنه در مشهد کنسرت موسیقی سنتی و مقامی به جز ماه محرم و صفر همیشه برگزار می‌شود.
مدیر پارک سرزمین موج‌ های خروشان گفت: دلیل پلمب عدم رعایت عفاف و حجاب بوده است. در صورتی که ما تمامی موارد مثل چاپ بنر و تذکر به افراد را رعایت کردیم.
معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

اضافه شدن ۱۱۸۰ تخت جدید به ظرفیت اقامتی خراسان رضوی

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۱۸۰ تخت جدید از محل بهره‌برداری واحدهای اقامتی تاسیسات گردشگری به تخت‌های خراسان رضوی اضافه شده است.
دعاوی ملکی مربوط به تخلفات و جرایمی است که در خصوص خرید و فروش ملک ایجاد می­شود و با توجه به پیچیدگی­هایی که در این حوزه وجود دارد، معمولا پرونده­ های زیادی در مراجع قانونی برای این منظور در جریان است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: موکب امام رضا (ع) در شهر کربلا ۱۰ روز منتهی به اربعین میزبان زائرین به استعداد ۲۰۰۰ برادر و خواهر خواهد بود.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: انگیزه‌ای برای افزایش قیمت وجود ندارد؛ قیمت خودرو به قیمت کارخانه و حتی کمتر از آن خواهد رسید و تا خرداد ماه سال آینده شاهد کاهش قیمت هستیم.
فرماندار مشهد گفت: امروز بعضی افراد فرصت‌طلب و دشمنان واقعی دین برنامه دارند که چگونه در مجالس مذهبی بدون حجاب وارد شوند و حرمت‌شکنی کنند. بعضی افراد نیز به صورت ناآگاهانه و حتی برخی از سخنرانان و مداحان نیز به این موضوع دامن می‌زنند.
مدیر روابط عمومی شرکت آبفای مشهد از قطع آب برخی مناطق قاسم آباد واقع در غرب مشهد خبر داد.