تهران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دماوند از کشف یک قبضه سلاح شکاری و مهمات و ادوات شکار و لاشه میش وحشی در شهرستان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: کلاهبردارانی که اقدام به فروش میوه با قیمت پایین‌تر از بازار می‌کردند با کپی از کارت های اعتباری شکات سوء استفاده می کردند.
شما می توانید یک واحد آپارتمانی نوساز در قلب تهران، با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب را به قیمت ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: کمترین سرانه استانی و شهری مساجد را در تهران و بیشترین سرانه شهری مساجد را در سنندج داریم.
شروع برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سید رضی موسوی با حضور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین.
رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در آئین بزرگداشت استاد کریم ساعی، گفت: ما با مسائل نامعلومی در منابع طبیعی مواجه شده‌ایم و باید به سمت فرابخشی حرکت کنیم که تحقق این مهم نیازمند سیاستگذاری یکپارچه است.
احسان شریفی شهردار منطقه 5 تهران خبر داد:

خلاقیت شهرداری منطقه 5 تهران چه بود؟

خلاقیت منطقه 5 در جانمایی مجدد زیر مخزنی ها و همسطح سازی آنها و راهکار موزاییکی در طراحی زیر مخزنی های جدید نشان دهنده ضرورت انکار ناپذیر بازنگری و بازطراحی این موضوع است تا رضایتمندی شهروندان حاصل شود.
صنایع دستی ترکیبی از هنر و ذوق است و وقتی این هنر زیبا در شهری مثل تهران تولید می شود تلفیقی از صنایع دستی مختلف کشور است که با فرهنگ کهن سرزمین‌مان در آمیخته شده است. برای دیدن صنایع دستی تهران کافی سری به بازارچه های گردشگری یا بازار تهران بزنید و از دیدن این هنر زیبا لذت ببرید.
فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری در بازدید از شهروند؛

افزایش خدمات رسانی اولویت مدیریت شهری

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، اولویت شهرداری و مجموعه‌های ذیل آن را ارائه خدمات مطلوب و شایسته به همشهریان عنوان کرد.