تهران

شهردار منطقه۲۲ از اجرای بزرگترین طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ در این محدوده غربی پایتخت خبر داد؛ گفت: هزاران اقدام در حوزه عمرانی ، ترافیکی ، خدمات شهری ، اجتماعی ،ورزشی و فرهنگی به اجرا در آمده است.
شهردار منطقه 7 از نصب المان نوروزی تنگ ماهی در چهارراه قصر همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار 1401 با هدف تغییر سیمای عمومی شهر متناسب با حال و هوای سال جدید خبر داد.
رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن ماه مراسم نورافشانی در بیش از ۱۰۰۰ منطقه شهر تهران برگزار می‌شود.
منطقه 12 با اجرای بیش از ۱۴۰ برنامه در ۴۳ عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر:

صف‌آرایی قلب طهران در جشن ملی 1400

شهردار منطقه 12 از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این منطقه در ایام دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن خبر داد.
اگر از اهالی تهران باشید که حتما با جاهای دیدنی آن آشنا هستید. اما اگر قصد سفر به تهران را دارید، مطمئن باشید مناطق متعددی هستند که بازدید از آنها برایتان به تجربه‌ای ماندگار و فراموش‌نشدنی بدل خواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران قانون اساسی را مهمترین سند اداری کشور عنوان کرد و گفت: کم نیستند مدیرانی که از اسناد بالا دستی نظام کاملا بی‌اطلاع هستند
عضو شورای شهر تهران با اشاره به آمار فوتی‌های کرونا در پایتخت گفت: با تسریع واکسیناسیون آمار متوفیان کرونا در پایتخت کاهش یافته است.

به مناسبت هفته گردشگری؛

بازدید از برج میلاد نیم بها شد

همزمان با هفته گردشگری، نیم‌بها شدن بازدید از برج میلاد محقق شد و برج میلاد برای گردشگران این مجموعه در روز‌های مشخص تخفیف‌های ۵۰ درصدی بازدید را در نظر گرفته است.
ارایه خدمات به عزاداران راهپیمایی دلدادگان حسینی اربعین در قبله تهران؛

ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در آماده باش است

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ارائه خدمات به عزاداران راهپیمایی دلدادگان حسینی اربعین در قبله تهران و آماده باش کامل ناوگان حمل و نقل عمومی در ارائه خدمت به زائران و عزاداران اربعین حسینی خبر داد.