تهران

این روزها «خانه لرزاده» که میان ساختمان‌های بلند محصور شده، در بلاتکلیفی به سر می‌برد و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظارش است. از ابتدای سال درهای این موزه را بدون اطلاع‌رسانی به روی مردم بسته‌اند و شهرداری که مالک آن است، بی‌سر و صدا به باسازی آن پرداخته و تا کنون نیز پاسخگوی وضعیت خانه لرزاده نبوده است.
شواهد موجود نشان می‌دهند که بارگذاری‌های انجام گرفته بر پیکره دشت تهران دست کم ۱۰ برابر توان بوم‌شناختی این قلمرو جغرافیایی است و منابع آبی تامین کننده آب این شهر، در خوشبینانه‌ترین حالت هم تراز بارگذاری‌های فعلی است و هرگز نباید حتی مجوز یک انشعاب آبی جدید در این شهر را صادر کرد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

اکران فرهنگی پویش «مکتب روح اله» روی سازه‌های پایتخت

رضا صیادی از اکران تبلیغات فرهنگی جدید این سازمان با محوریت بیانات و فرمایشات امام خمینی (ره) خطاب به مسوولان نظام خبر داد وگفت: پویش تبلیغات فرهنگی «مکتب روح اله» با نگاهی به فرمایشات امام خمینی (ره) خطاب به مسوولان نظام درباره وظایف مدیران در قبال مردم و با محوریت مسئولان و مدیران از امروز آغاز شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در نشست با مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری پایتخت در ترویج زبان و ادب فارسی، از تبلیغات شهری و المان‌های محیطی به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت ترویج فرهنگ نام برد.
شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد 77 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
با حضور مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران و ‌به مناسبت هفته سلامت، طرح «کاشت درخت تولد» به نام نوزادان تازه متولد شده در بوستان زندگی برگزار شد.
سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور گرامیداشت دهم اردیبهشت "روز ملی خلیج فارس" از دیوار نگاره «خلیج فارس» در محدوده دریاچه خلیج فارس واقع در منطقه 22 رونمایی کرد.
منصوری گفت: دولت عزم جدی برای حل مشکلات دارد و ریاست جمهور و وزرا شبانه روز با پیگیری خود به دنبال کمتر شدن مشکلات هستند و برخی ساختارها در این خصوص نیازمند جراحی هستند.
به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) و لیالی قدر؛

اکران پویش " ماه من علی" روی سازه های تبلیغات شهری

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور فضاسازی و آماده کردن فضاهای شهری برای گرامیداشت ایام شهادت مولی الموحدین علی (ع) و لیالی پر فیض قدر، پویش " ماه من علی" را در قالب طرح های فرهنگی، روی سازه های تبلیغات فرهنگی و تجاری اکران کرده است.
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شهروندان می‌توانند بلیت‌های بازدید از طبقات مختلف برج میلاد را با تخفیف ۵۰ درصدی خریداری کنند و از برنامه‌های متنوع در جشنواره رمضان مجموعه و همچنین طبقات برج میلاد تا ساعت یک بامداد بازدید کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: تمامی سازه‌های فرهنگی شهر تهران، به اکران طرح‌های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان اختصاص پیدا کرده است.
مجید قادری گفت: امیدواریم که با تلاش‌های انجام شده، توانسته باشیم گامی در راستای بهبود حال مردم شهر و شهروندان برداریم و همگی با حال خوب و بهارانه به استقبال نوروز باستانی برویم.

شهردار منطقه 12 با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال در طرح استقبال از بهار 1401 از برگزاری مانورهای اطفای حریق و کارگاه‌های آموزشی در سطح این منطقه خبر داد.