بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در راستای تامین تجهیزات و قطعات موردنیاز خود برای استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و توان متخصصان داخلی برنامه ویژه داریم.
امام جمعه گناوه گفت: رمز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص، ایمان و توکل به خدا و اهل بیت (ع) بود که توانست با این سلاح معنوی در مقابل دشمنان عالم و جنگ‌های نیابتی در منطقه بایستد و نقشه‌های آنها را یکی پس از دیگری خنثی و ناکام کند. سردار شهید سپهبد حاج قایم سلیمانی، ویژگی‌های خاص و ارزشمندی داشت که پیروی و تعهد داشتن به ولایت فقیه به عنوان خط قرمز ایشان، از بارزترین آنها بود.
مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی:

در استان بوشهر ۱۰۰ خانواده اهداکننده عضو هستند

مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۱۰۰ خانواده در استان بوشهر اهداکننده عضو هستند که تاکنون ۳۵۰ عضو اهدا کرده‌اند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: یکی از پروژه‌های شاخص استان برای اجرا در سال آینده پروژه ساخت اسکله نفتی به همت این سازمان است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی یا افتتاح ۱۱ پروژه در استان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های گردشگری در استان بوشهر تقویت می‌شود.
فرماندار تنگستان خبر داد:

تامین امکانات موردنیاز عشایر

شهرستان بوشهر هرسال پذیرای بیش از ۲۵۰ خانوار از عشایری با جمعیتی نزدیک به هزار و ۲۰۰ نفر است که با تمهیدات اندیشیده شده امکانات موردنیاز آنها اعم از آب، برق، بهداشت تامین می‎شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: مقدمات آغاز عملیات لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ فراهم شد، طرح جامع در بندر ریگ عملیاتی می‌شود.