اردبیل

آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل نشان از کاهش تعداد مبتلایان و فوتی ها بیماری کرونا در استان اردبیل است که گویا این روند کاهشی همچنان ادامه دارد
استاندار اردبیل گفت:کارخانه سیمان خلخال با توجه به تعطیلی چندین ساله و ارایه نشدن هیچ برنامه کاری از سوی سرمایه گذار برای ادامه کار به سرمایه‌گذار دیگر واگذار خواهد شد
به منظور پیشگیری از بیماری مشترک انسان و حیوان؛

ادارات کل دامپزشکی و محیط زیست اردبیل تفاهم نامه همکاری امضا کردند

ادارات کل دامپزشکی و محیط زیست به منظور افزایش سطح تعاملات و پیشگیری از بیماری مشترک انسان و حیوان در محل اداره کل دامپزشکی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل:

۸۰ اصله چوب ‌آلات قاچاق جنگلی در استان کشف شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت:۸۰ اصله چوب‌ آلات قاچاق جنگلی توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این استان کشف شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اظهار داشت: از محل سفر رئیس جمهور به استان اردبیل تاکنون ۷۱۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
استاندار اردبیل با اشاره به ادامه اجرای طرح سپهبد سلیمانی از غربالگری ۷۳۰ هزار نفر از جمعیت استان که شامل ۵۷ درصد از جمعیت می شود، خبر داد.

حفظ تولید و اشتغال در این شرایط دشوار موجب شده که اهمیت کنترل مبادی ورود قاچاق افزایش یابد و به همین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای جلوگیری از خروج دام زنده و دارو به سایر کشور آن به صورت قاچاق به عنوان یکی از نیازهای مبرم و اساسی باشد؛ البته با توجه به شرایط خاص استان‌های مرزنشین نیاز است تا مرزهای شهری توسعه یابد و نسبت به بازگشایی بازارچه‌های مرزی و نیز حمایت مسئولان نسبت به صادرات و جلوگیری از واردات اقدام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل:

موزه ملی شهریری مشگین‌شهر امسال افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از افتتاح ساختمان جدید موزه مشگین‌شهر و تکمیل سایت موزه ملی شهریری تا پایان سال جاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

مشکلات ۴۵ واحد تولیدی در استان اردبیل برطرف شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از عارضه‌یابی و برطرف شدن موانع و مشکلات ۴۵ واحد تولیدی و صنعتی در این استان در سال جاری خبر داد.