اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل:

گلیم و گلیم‌ بافان عنبران نمین حمایت می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بیش از چهار هزار نفر در شهر عنبران از توابع شهرستان نمین به گلیم‌بافی مشغول هستند و تلاش می‌کنیم با حمایت‌های ویژه این تعداد را به دو برابر افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت:

ارائه بسته‌های جامع بازرگانی و صادراتی به واحد‌های تولیدی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از ارائه بسته‌های حمایتی آموزشی با همکاری مرکز آموزش بازرگانی استان و در بستر فضای مجازی به واحد‌های تولیدی خبر داد.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت:

پیشران‌ها به اهداف طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» جهت می دهند

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان اردبیل خبر داد: در راستای تحقق اهداف طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران شعبه استان اردبیل منعقد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن استان اردبیل:

سبلان پارچه، جان تازه‌ای در مسیر تولید گرفت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: سبلان پارچه با حل برخی از مشکلات جان تازه‌ای در مسیر تولید گرفته و در سال جهش تولید تلاش بر فعالیت همه‌جانبه این مجتمع تولیدی است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: مرکز نگهداری، ترک اعتیاد و بازپروری زنان معتاد بزودی در شهر اردبیل راه اندازی و زنان معتاد همه مناطق استان به این مرکز هدایت می‌شوند.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:

صادرات 141 هزارتن کالا از پایانه مرزی بیله سوار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 141 هزار و 390 هزار تن کالای ایرانی در 7 ماه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است.
فرمانده انتظامی خلخال:

کشف مواد مخدر در خلخال افزایش یافت

فرمانده انتظامی خلخال از افزایش ۹۷ درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طول سال جاری نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد.