آذربایجان شرقی

یک شرکت دانش بنیان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر انحصار تولید تونر پرینتر را که پیش از این در اختیار کشورهای آمریکا، آلمان، ژاپن، کره، فرانسه و چین بود، شکست و موفق به تولید این محصول راهبردی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی عنوان کرد: یکی از اهداف سال جهش تولید که در بحث صادرات بود در استان ما محقق شده است و میزان صادرات در استان برای سال جاری ۳.۲ میلیارد دلار پیش بینی شده بود که این رقم طی ۱۰ ماهه محقق شد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی عنوان کرد:

نقش موثر نقد علمی آرا در ارتقا دستگاه قضائی

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی عنوان کرد: نقد و بررسی علمی پیرامون آرا قضایی نقش موثری در رشد و ارتقا دستگاه قضایی دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی عنوان کرد: با توجه به جدول اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر،فیلم‌های این دوره از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در تبریز نمایش داده می‌شود.

مدیرعامل سایپا آذربایجان از صادرات قطعات تولیدی این شرکت به سوریه و عراق خبر داد و گفت: با افزایش دو برابری تولید و اضافه شدن قطعات مهم دیگر، تبریز به قطب تولید قطعات موتوری و گیربکسی سایپا تبدیل می‌شود.
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی:

پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز در ترانزیت بین‌المللی جایگاه ویژه ای دارند

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی عنوان کرد: پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در توسعه ترانزیت بین‌المللی در حوزه‌های مسافر و کالا نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری آذربایجان‌شرقی عنوان کرد:

ضرورت حفاظت از حریم روستاها

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: در جوار شهرهای بزرگ حریم روستاها باید از سوی دهیاران و شوراهای اسلامی حفاظت و مراقبت شود.

۶۱ طرح مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در استان‌های هرمزگان، گیلان، بوشهر، قم، ‌ آذربایجان شرقی و مرکزی به ارزش ۹۲۰۰ میلیارد تومان به‌شکل ویدیوکنفرانسی از سوی رییس جمهوری در چهل و یکمین هفته از افتتاح‌ طرح‌های ملی به بهره برداری رسید.