آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: وضعیت بیماری کرونا در استان در عین حال که روند افزایشی مختصری داشته، ولی در یک ماه گذشته تقریبا ثابت بوده و این افزایش جزیی در تعداد مبتلایان به شلوغی‌های آخر سال و ایام تعطیلات بر می‌گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی داشت: هنر تئاتر در آذربایجان و تبریز ریشه‌ای دیرینه دارد و در دهه گذشته با تلاش پیشکسوتان، دانش‌آموختگان و جوانان هنرمند به جایگاه رفیعی دست یافته است.

استاندار آذربایجان ‌شرقی:

یکی از سال های بسیار سخت دولت سال ۹۹ بود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: سال ۹۹ از جمله سال‌های بسیار سخت دولت بود، بر این باوریم که مدیریت در شرایط سخت، هنر است و هر کسی نمی‌تواند در این شرایط، در برابر موج‌های سهمگین فشارهای دشمنان ایستادگی کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: این سازمان با برخورد منطقی اقدام به ساماندهی تفکیک کنندگان غیرمجاز زباله و زباله گردها کرده، است و البته با توجه به شرایط جامعه، امکان برخورد جدی با زباله گردها وجود ندارد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه هنوز از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ممنوعیت سفر به این استان اعلام نشده است، گفت: اما برای جلوگیری از شیوع این بیماری، شرایط استقبال از میهمانان نوروزی در استان وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی عنوان کرد: امسال به رغم شیوع ویروس کرونا، محدودیت مبادلات تجاری و تشدید تحریم ها شاهد افزایش ۳۰ درصدی ارزش صادرات غیرنفتی از این استان در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازسازی قره باغ فرصت مهمی است، گفت: حضور قدرتمند در کشور آذربایجان و مشارکت در بازسازی مناطق قره باغ، نقش مهمی در تحکیم ارتباطات منطقه ای و توسعه اقتصادی ایفا خواهد کرد.

درمانگاه تخصصی بانک ملی ایران با حضور عضو هیات عامل و معاون شعب ، مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری ، رئیس اداره کل حراست،رییس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی، رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی ،استاندار و دیگر مسئولان افتتاح شد .
سرپرست شبکه بهداشت و درمان هشترود با اعلام اینکه محموله واکسن کرونا برای تزریق به کادر درمانی به این شهرستان رسید، گفت: نخستین واکسن نیز در بیمارستان امام حسین (ع) تزریق شد.
رییس فراکسیون دانشگاهیان و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با عننوان اینکه حاکم شدن علم و فن آوری در کشور رویکرد مجلس است، گفت بر این اساس سیاست‌گذاری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان با اشاره به سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد تومانی برای ساخت کارخانه آهن هیدراته اهر عنوان کرد: با بهره برداری از این واحد، مجتمع مس سرنگون در تامین آهک هیدراته به خودکفایی می رسد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز اعلام کرد:

پایدارسازی ترانشه‌های اتوبان پاسداران تبریز با ۱۱ میلیارد تومان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز اعلام کرد: طرح پایدارسازی ترانشه‌های بزرگراه پاسداران این شهر با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه شهرداری منطقه یک در حال انجام است.