آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بازسازی قره باغ فرصت مهمی است، گفت: حضور قدرتمند در کشور آذربایجان و مشارکت در بازسازی مناطق قره باغ، نقش مهمی در تحکیم ارتباطات منطقه ای و توسعه اقتصادی ایفا خواهد کرد.

درمانگاه تخصصی بانک ملی ایران با حضور عضو هیات عامل و معاون شعب ، مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری ، رئیس اداره کل حراست،رییس اداره امور شعب استان آذربایجان غربی، رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی ،استاندار و دیگر مسئولان افتتاح شد .
سرپرست شبکه بهداشت و درمان هشترود با اعلام اینکه محموله واکسن کرونا برای تزریق به کادر درمانی به این شهرستان رسید، گفت: نخستین واکسن نیز در بیمارستان امام حسین (ع) تزریق شد.
رییس فراکسیون دانشگاهیان و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با عننوان اینکه حاکم شدن علم و فن آوری در کشور رویکرد مجلس است، گفت بر این اساس سیاست‌گذاری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان با اشاره به سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد تومانی برای ساخت کارخانه آهن هیدراته اهر عنوان کرد: با بهره برداری از این واحد، مجتمع مس سرنگون در تامین آهک هیدراته به خودکفایی می رسد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز اعلام کرد:

پایدارسازی ترانشه‌های اتوبان پاسداران تبریز با ۱۱ میلیارد تومان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز اعلام کرد: طرح پایدارسازی ترانشه‌های بزرگراه پاسداران این شهر با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه شهرداری منطقه یک در حال انجام است.
مدیر آموزش و پرورش اهر با عنوان اینکه کمبود فضای آموزشی در مناطق حاشیه‌ای این شهر وجود دارد، گفت: استفاده از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز برای رفع این کمبودها ضروری است.
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: به دنبال وزش بادشدید در شهر مرند و سقوط درخت بر روی خودروی پراید، زن جوان جان باخت.
رهبرمعظم انقلاب اسلامی سال گذشته در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی، قیام مردم تبریز را در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ سرنوشت‌ساز و تاریخ‌آفرین خواندند و خاطرنشان کردند: «اگر این قیام پرعظمت نبود، به احتمال زیاد حادثه ۱۹ دیِ قم فراموش و مسیر تاریخ کشور عوض می‌شد، بنابراین تبریزی‌ها با قیام و فهم درست و اقدام به موقع توانستند حرکت عظیمی را به وجود آوردند که آن حرکت به ۲۲ بهمن ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شد.»

معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: به رغم اقدامات مناسب در حوزه ثبت اراضی ملی و دولتی در حوزه کشاورزی، روند اجرای طرح کاداستر در این حوزه کند است.