به گزارش سایت خبری پُرسون، رسانه های الف، ایسنا، ایرنا، مهر، تسنیم، برترین ها، رویداد ۲۴، پُرسون، صفحه اقتصاد، افکار نیوز، اقتصاد ۲۴، فرتاک نیوز، عصر ایران، طرفداری، تجارت نیوز، تجارت آوا، اعتماد آنلاین، هم میهن، آرمان ملی، برداشت روز، خبر آنلاین، دیده بان، بولتن نیوز، خبر ورزشی، روزنامه گل، اقتصاد و سازندگی، جمهور پرس، جمهور آنلاین، رویداد ۳۶۰، شما نیوز، افق بازار، رصد بورس، نور نیوز، سیتنا، مرز اقتصاد، آوای اقتصاد، روابط گستر، اقتصاد روز، اقتصاد انرژی،عصر خبر، گزارشگر، صبح تهران، رصد اقتصادی،وبدا، سرانه، نوید تهران،اطلاع با ما، سلامت، سپید آنلاین، اصفهان امروز، اختر شرق، بهار لرستان، گویای خبر، مریوان آوا، فرهنگ خوی و ... از پیشتازان امری جریان سازی پویش رسانه ای نه به تصادف هستند و لحظه به لحظه بر تعداد رسانه ها که برای حفظ جان انسان ها پویش مذکور را مورد توجه قرار داده اند، در حال افزایش است.
گفتنی است پویش «نه به تصادف» به منظور کاهش تصادفات جادهای و ارتقای فرهنگ ایمنی راهاندازی شده است و تلاش دارد تا با جلب توجه مردم و مسئولین، بهویژه در زمینه رعایت قوانین رانندگی، جان هزاران نفر را از خطر تصادفات جادهای نجات دهد.
منبع: پُرسون