ایران خودرو دیزل تکذیب کرد

ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایران‌خودرو دیزل چه بود؟

شرکت ایران خودرو دیزل در پاسخ به پیگیری خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد: در خبری نادرست، ادعا شده که تعدادی خودرو ون توسط شرکت ایران‌خودرو دیزل احتکار شده است، این در حالی است که خودرو‌های ون وانا در راستای اجرای قرارداد با یک نهاد دولتی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تولید شده و به علت برخی مشکلات پرداختی آن نهاد، خودرو‌ها در پارکینگ شرکت متوقف شده است.
تصویر ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایران‌خودرو دیزل چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت ایران خودرو دیزل در پاسخ به پیگیری خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد: در خبری نادرست، ادعا شده که تعدادی خودرو ون توسط شرکت ایران‌خودرو دیزل احتکار شده است، این در حالی است که خودرو‌های ون وانا در راستای اجرای قرارداد با یک نهاد دولتی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تولید شده و به علت برخی مشکلات پرداختی آن نهاد، خودرو‌ها در پارکینگ شرکت متوقف شده است.

بر اساس این گزارش با توجه به پیگیری‌های مکرر از آن نهاد دولتی بابت پرداخت باقی مانده مبلغ و تحویل این محصولات و اقدام نکردن آن نهاد طرف قرارداد، شرکت ایران خودرو دیزل اقدام به تخصیص آنها به سایر مشتریان بر اساس رویه‌های قانونی و از طریق اجرای طرح‌های فروش در سایت رسمی فروش اینترنتی محصولات و سایر روش‌ها کرده که این امر موجب کاهش چشم‌گیر تعداد محصولات متوقف در پارکینگ شده است.

سردار دلاور القاصی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در روز‌های گذشته در تشریح جزئیات خبر کشف پارکینگ خودرو‌های دپو شده گفته بود: در پی تلاش و رصد اطلاعاتی مأموران و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران مبنی بر احتکار تعدادی خودرو صفر کیلومتر خارجی توسط فردی سودجو، پس از هماهنگی با مقام قضائی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس تهران بزرگ طی یک عملیات غافلگیرانه وارد این محل شدند.

وی افزود: یکهزار و ۸۰ دستگاه خودرو ون وانا از برند فوتون صفر کیلومتر که همگی فاقد پلاک بوده و بدون مجوز‌های قانونی که به صورت غیر مجاز در این محل نگهداری می‌کردند کشف شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش خودرو‌های دپو شده در این محل ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در همین رابطه یک نفر متهم به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و نگهداری غیر قانونی و احتکار خودرو دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

بر اساس پیگیری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما خودرو‌های دپو شده از نوع ون وانا، برند فوتون بوده که مونتاژ شرکت ایران خودرو دیزل است.

منبع: صدا و سیما

789784

سازمان آگهی های پرسون