تداوم سرمایه‌گذاری‌های میلیاردی در بازار کریپتو

این افزایش سرمایه پس از بازیابی قیمت بیت‌کوین به بالای ۶۶ هزار دلار اتفاق افتاد و محصولات سرمایه‌گذاری رمزارزی توانستند برای سومین هفته متوالی، مجموع سرمایه ورودی ۱.۲ میلیارد دلاری را ثبت کنند.

تصویر تداوم سرمایه‌گذاری‌های میلیاردی در بازار کریپتو

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس گزارش جدید شرکت کوین‌شیرز (CoinShares)، در هفته منتهی به ۲۷ سپتامبر، بیش از ۱ میلیارد دلار سرمایه به محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین و ETPهای (محصولات قابل معامله در بورس) رمز‌ارزی وارد شد.

بر اساس این گزارش، بیشترین سرمایه ورودی به محصولات بیت‌کوینی اختصاص داشت که حدود ۸۷ درصد از کل جریان سرمایه، معادل ۱ میلیارد دلار، را شامل می‌شود.

در همین حال، محصولات سرمایه‌گذاری اتریوم پس از پنج هفته جریان‌ منفی، موفق به جذب ۸۷ میلیون دلار ورودی شدند.

لازم به ذکر است که جریان‌های ورودی به تمامی محصولات سرمایه‌گذاری رمز‌ارزی باعث افزایش ۶.۲ درصدی دارایی‌های تحت مدیریت آنها شد و کل دارایی‌های این محصولات به ۹۲.۷ میلیارد دلار رسید.

جیمز باترفیل، رئیس بخش تحقیقات کوین‌شیرز، معتقد است که این جریان‌های ورودی بالا ممکن است به دلیل انتظارات معامله‌گران از سیاست‌های پولی ملایم‌تر در آمریکا و احساسات مثبت مرتبط با بازار باشد.

داده‌ها نشان می‌دهند که شاخص ترس و طمع کریپتو نیز به بالاترین سطح خود از ۳۱ جولای رسیده و به منطقه “طمع” وارد شده است.

در این میان، قیمت بیت‌کوین که در یک کانال نزولی حرکت می‌کند، در تاریخ ۲۷ سپتامبر به بالاترین سطح محلی خود یعنی ۶۶,۸۴۰ دلار رسید.

در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین به ۶۳,۷۶۷ دلار کاهش یافته، با این حال تحلیلگران معتقدند که در صورت عبور از مقاومت ۶۵ هزار دلار، قیمت می‌تواند به سمت ۶۸ هزار دلار و حتی بالاتر حرکت کند.

منبع: رمزارز نیوز

786883

سازمان آگهی های پرسون