خبر مهم از زمان مناسب صرف سالاد

زمان مناسب صرف سالاد و نکاتی که در مورد خوردن سالاد باید بدانید.
تصویر خبر مهم از زمان مناسب صرف سالاد

به گزارش سایت خبری پرسون، اگر قصد کاهش وزن دارید، اول سالاد ( با محدودیت کالری 150 یا کمتر) میل کنید که احساس سیری به شما می دهد و میزان مصرف کالری را در ادامه کاهش می دهد.

اگر فرزند دارید و به عنوان والدین می خواهید مطمئن شوید که دوز کافی ویتامین و مواد معدنی را به طور طبیعی به او برسانید ، همیشه سالاد را در وعده های غذایی او جای دهید ، مخصوصا زمان هایی که واقعا گرسنه هستند. البته سالادی که به کودک خود می دهید ، علاوه بر کاهوی تازه باید با مواد مغذی مثل نخودفرنگی نیز همراه باشد.

آیا می توان مثل کشور هلند عمل کرد و سالاد را همراه با وعده غذایی مصرف کرد ؟

تهیه یک بشقاب با مواد غذایی سالم ، از طریق پر کردن نصف بشقاب با میوه و سبزیجات ، می توانید در رژیم غذایی خود تعادل ایجاد کنید . بهتر است که این کار را در میان وعده عصرگاهی انجام دهید.

آیا می توان مصرف سالاد را به بعد از وعده اصلی غذا موکول کرد؟

دو دلیل وجود دارد که چرا ایتالیایی ها سالاد را بعد از وعده اصلی استفاده می کنند. دسرهای ایتالیایی ها با روغن زیتون ، سرکه بالسامیک و نمک و فلفل درست می شود و به همین دلیل وعده اصلی غذایی آنها نیز معمولا با سرکه است، به همین دلیل نمی خواهند که به یکباره اسید زیادی را وارد بدن کنند. دومین دلیل اینکه اسیدیته بودن سرکه در سالاد می تواند طعم دهان بعد از غذا را عوض کند و بنابراین سالاد را بعد از غذا میل می کنند.

کلام آخر

پس احتمالات و دلایل زیادی برای زمان های مختلف صرف سالاد وجود دارد اما کلام آخر این است که هر روز در هر تایمی که برایتان راحت تر است، سالاد بخورید

منبع: برترین ها

786644

سازمان آگهی های پرسون