شرایط ثبت نام خودرو کوییک بدون قرعه کشی اعلام شد

متقاضیان برای آسان‌تر کردن فرایند ثبت نام، می‌توانند به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کرده و اطلاعات شخصی خود را ثبت یا به‌روزرسانی کنند و همچنین کد کاربری و رمز عبور دریافت نمایند.

تصویر شرایط ثبت نام خودرو کوییک بدون قرعه کشی اعلام شد

به گزارش سایت خبری پرسون، گروه خودروسازی سایپا به منظور افزایش عرضه محصولات و تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش ویژه‌ای برای خودرو کوییک GXR-L، تولید شرکت پارس خودرو، در نظر گرفته است. این طرح به متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و همچنین جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص دارد. فروش این خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳، از طریق وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا آغاز خواهد شد.

در این طرح فروش، مهلت ثبت نام برای متقاضیان عادی، تا زمان تکمیل ظرفیت است. طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت پیش ثبت نام انجام و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال کشور امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود. همچنین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به صورت پیش ثبت نام انجام می شود و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از ستاد نوسازی خودروهای فرسوده امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

متقاضیان جهت تسهیل در فرایند ثبت نام، می‌توانند به آدرسhttps://saipa.iranecar.com مراجعه و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

شایان ذکر است ثبت نام در این طرح فروش صرفاً از طریق آدرس فوق الذکر امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

منبع: ایسنا

776058

سازمان آگهی های پرسون