اداره کل کتابخانه‌ عمومی تهران جنایات اسرائیل را محکوم کرد

اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با صدور بیانیه‌ای، حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه را محکوم و با مردم فلسطین اظهار همدردی کرد.

تصویر اداره کل کتابخانه‌ عمومی تهران جنایات اسرائیل را محکوم کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران با صدور بیانیه‌ای، حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه را محکوم و با مردم فلسطین اظهار همدردی کرد.

مشروح متن این بیانیه را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلونَ بِأَنَّهُم ظُلِموا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی نَصرِهِم لَقَدیرٌ (۳۹ حج)

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

این روزها سرزمین فلسطین شاهد هدف قرار گرفتن مردم بی دفاع و حمله مستقیم به اهداف غیرنظامی و از آن جمله واحدهای درمانی، آمبولانس‌ها و محل تجمع و پناه مظلومان در نوار غزه از سوی نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان مسلح است.

رژیم غاصب صهیونیستی پس از هفتاد و چهار سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب، اشغال سرزمین، آواره سازی، کشتار دسته جمعی و اقسام جنایات علیه بشریت، به ویژه محاصره هفده ساله قریب به دو میلیون انسان بی‌گناه در باریکه غزه و محروم سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض همه قوانین بین المللی و حتی تعهدات آتش بس نبردهای پیشین، ناگاه در سحرگاه روز شنبه پانزدهم مهرگرفتار طوفان خشم سرریز شده فرزندان مقاومت اسلامی در غزه شد و تمام سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی و گنبد پوشالی آهنین آن با یک غافلگیری محض از هم پاشید تا جایی که بزرگترین شکست نظامی تاریخ ننگین خود را تجربه کرد.

پس از ضربات دردناک مجاهدان حماس، رژیم کودک کش صهیونیستی از یک سو دیوانه وار و به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیم خود، حملات کور، وحشیانه و شبانه روزی با اقسام سلاح‌های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب‌های فسفری، خانه‌های اهالی غزه را بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان تخریب کرد؛ حملات هوایی بی وقفه رژیم اسرائیل منجر به تخریب ساختمان‌های مسکونی، مدارس، بیمارستان و…در غزه گردیده و تلفات بی شمار غیر نظامیان را در پی داشته است و این روزها کشته شدن هزاران غیرنظامی و زخمی و مجروح شدن چند هزار نفر دیگر تیتر یک خبرهای جهان شده است.

منطقه غزه با بالاترین تراکم جمعیتی در دنیا، محل سکونت چند میلیون فلسطینی، اعم از افراد غیر نظامی، زنان و کودکان بی دفاعی است که آمارها نشان می‌دهد عمده تلفات تهاجم اخیر مربوط به این قشر یعنی زنان و کودکان بوده است.

رژیم غاصب صهیونیستی با حملات پی در پی خود با قطع آب و برق و ممانعت از ورود دارو و مواد اولیّه، اقدام به مجازات دسته جمعی ساکنان این منطقه محروم کرده و از سوی دیگر با مظلوم نمایی و گزارش‌های نادرست و حتی تصویرسازی مزدورانه سعی در مظلوم نمایی و تطهیر هیولای دیو سیرت این رژیم کودک کش نموده است.

ماجرا تا جایی پیش رفته که دیگر تلاش‌ها از سوی رژیم صهیونیستی برای حفظ جایگاه دروغین خود در مسیر حقوق بشر آمریکایی و دفاع از رفتارهای خصمانه راهگشا نخواهد بود و تمامی ملت‌های مسلمان، آزاده و حتی مردمان سایر سرزمین‌ها نگاه معترضشان معطوف به خشونت و ستمی است که به این ملت مظلوم در گوشه‌ای از جهان وارد شده است و هر میزان سعی در پوشاندن نتایج اعمال کثیف رژیم غاصب توسط متحدانش مشخصاً انزجار جهانیان را در پی خواهد داشت.

اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه‌های مقاومت و تبریک پیروزی‌های طوفان الأقصی، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری، اراضی اشغالی و اردوگاه‌های فلسطینیان در لبنان و سوریه اعلام کرده و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم از سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری می‌خواهد با در نظر گرفتن رسالت خود حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی از مردم مظلوم غزه به عمل آورند.

وَ مَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزیزِ الحَکیمِ

منبع: مهر

544780