شهردار اصفهان :

تمام نکات گفته شده توسط شهروندان در ویژه برنامه «مردم سلام» ثبت، پیگیری می شود

شهردار اصفهان با اشاره به اجرای برنامه «مردم سلام» در محله‌های مختلف اصفهان گفت: تمام نکات گفته شده توسط شهروندان در ویژه برنامه «مردم سلام» ثبت، پیگیری و پیاده‌سازی می‌شود.
تصویر تمام نکات گفته شده توسط شهروندان در ویژه برنامه «مردم سلام» ثبت، پیگیری می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده شامگاه _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در نوزدهمین برنامه «مردم سلام» که به‌منظور دیدار با شهروندان منطقه ۱۰ در مسجد قبا خیابان شیخ طوسی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های بسیاری برای رفع مشکلات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر توسط مجموعه مدیریت شهری در حال اجرا است.

وی ادامه داد: گاهی بعضی مشکلاتی که شهروندان در جریان آن هستند، از دید مسئولان پنهان است، از این‌رو این جلسات برنامه‌ریزی شده است تا رودررو جویای این مشکلات شویم.

شهردار اصفهان با اشاره به پیگیری‌های مجموعه مدیریت شهری برای رفع مشکلات شهروندان ادامه داد: قرار است در برنامه مردم سلام با حضور در مناطق مختلف شهر پای حرف مردم بنشینیم و مشکلات را از زاویه دید مردم جویا شویم.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهری در این جلسات بیشتر شنونده است، تمام مشکلات را ثبت و ضبط می‌کند و پس از پیاده‌سازی پیگیری خواهد شد، همچنین پس از جمع‌بندی مسائل شهرداری برای رفع این مشکلات متمرکز می‌شود و ظرف سه ماه آینده گزارشی از میزان پیگیری آن ارائه می‌شود.

منبع: شهرداری

680401