نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی؛

آزمایشگاههای مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور هشترود راکد مانده است

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از راکد ماندن امکانات و آزمایشگاه‌های مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز هشترود انتقاد کرد.
تصویر آزمایشگاههای مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور هشترود راکد مانده است

به گزارش سایت خبری پرسون، فرامرز شهسواری ارتقای مرکز نوآوری به مرکز رشد را خواستار شد و گفت: متاسفانه مرکز نوآوری با وجود امکانات و آزمایشگاههای مجهز راکد مانده و این امکانات در حال فرسوده شدن است.

وی ادامه داد: اگر این مرکز نوآوری به مرکز رشد تبدیل شود می‌تواند باعث شکوفا شدن ایده‌های نوین دانشجویان در دانشگاه و تبدیل آن به یک کسب و کار سودآور و اشتغال‌زا شود.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی حمایت از افراد خلاق و مخترع را خواستار شد و گفت: از هر کار خلاق و از مخترعان حمایت مالی خواهیم کرد.

شهسواری بر ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مرکز هشترود تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد رشته‌های ارشد علی الخصوص در رشته‌های کشاورزی و دامداری در این شهرستان ضروری است و باعث شکوفایی و پیشرفت دانشگاه پیام نور مرکز هشترود می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین از اداره آبفای شهرستان خواست تا شروع فصل بازگشایی دانشگاه برای رفع مشکل آب شرب این دانشگاه و همچنین کوی دانشگاه اقدام اساسی کند تا دانشجویان و اهالی با مشکل کمبود یا ضعف فشار آب مواجه نباشند.

منبع: صدا و سیما

764787

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون