با تصویب شورای گسترش؛

دانشگاه پیام نور در قالب ۲۵۱ مرکز و واحد ساماندهی می‌شود

معاون حقوقی و امور استان‌های دانشگاه‌پیام نور از تصویب و تقویت دانشگاه پیام‌نور در قالب ۲۵۱ واحد دانشگاهی توسط شورای گسترش آموزش عالی خبر داد.
تصویر دانشگاه پیام نور در قالب ۲۵۱ مرکز و واحد ساماندهی می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، مجتبی سلطلانی احمدی معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های دانشگاه پیام نور اظهار داشت: طرح آمایش آموزش عالیِ مد نظر مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه آموزش عالی برای نظم‌دهی به فعالیت‌های دانشگاه‌های کشور مورد تایید و حمایت دانشگاه پیام نور می‌باشد در واقع آمایشِ متوازن، برنامه‌محور و جامع موجب تقویت و ارتقای کیفی نظام آموزش عالی می‌شود و اگر طرح آمایش متمرکز بر دانشگاهی خاص شود از رسالت خود دور شده و به ضد خود تبدیل می‌شود.

سلطانی احمدی درباره ساماندهی مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور از ۵ سال پیش ساماندهی واحد‌ها و مراکز خود را با هدف چابک‌سازی و ارتقای کیفی در دستور کار قرار داد و تاکنون در دو مرحله در بخش آمایش جغرافیایی گام برداشت.

وی ادمه داد: دانشگاه در گام اول در سال ۱۳۹۹ نسبت به ساماندهی و ادغام ۱۰۸ مرکز و واحد خود اقدام کرد و هم‌اکنون نیز در ادامه‌ی ساماندهی نیز ۱۳۷ مرکز و واحد خود را مشمول آمایش و ساماندهی جغرافیایی نمود.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در واقع با پیشنهاد دانشگاه پیام نور و تصویب شورای گسترش آموزش عالی با ریاست وزیر محترم علوم، دانشگاه پیام نور در قالب ۲۵۱ واحد و مرکز دانشگاهی در سراسر کشور ساماندهی و تقویت می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

522177